Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Twitter testuje nową kartę „Odkrywaj”. 8 grudnia 2021 roku twitter ogłosił, że rozpoczął testy nowej karty „odkrywaj”, która umożliwi wyświetlanie tweetów w trybie pełnoekranowym z możliwością przewijania w dół – informuje socialmediatoday.com. nowy format do złudzenia przypomina sposób wyświetlania treści na tiktoku i wpisuje się w obecny trend, za którym wszystkie inne platformy próbują nadążyć – ocenia źródło. źródło: socialmediatoday.com. czytamy, że to, co wciąż wyróżnia tiktoka na tle wszystkich innych podobnych do niego formatów dostępnych w innych serwisach, to algorytm, który w bardzo precyzyjny sposób potrafi dopasować treści do preferencji użytkowników. nawet jeśli interfejs jest w stanie imitować aplikację tiktok, to o sukcesie i tak decydować będzie to, czy osoby korzystające z serwisu będą zaangażowane w materiały, które oglądają, i będą chciały przeglądać kolejne propozycje. dowiadujemy się, że obecnie nowy tryb wyświetlania jest dostępny tylko w niektórych krajach. źródło przypuszcza, że głównym rynkiem, na kórym rozwiązanie będzie szczególnie promowane, mogą być indie, ponieważ tam tiktok był niezwykle popularny, zanim został zablokowany. (as).
8 grudnia 2021 roku Twitter ogłosił, że rozpoczął testy nowej karty „Odkrywaj”, która umożliwi wyświetlanie tweetów w trybie pełnoekranowym z możliwością przewijania w dół – informuje socialmediatoday.com. Nowy format do złudzenia przypomina sposób wyświetlania treści na TikToku i wpisuje się w obecny trend, za którym wszystkie inne platformy próbują nadążyć – ocenia źródło.

Źródło: socialmediatoday.com
Czytamy, że to, co wciąż wyróżnia TikToka na tle wszystkich innych podobnych do niego formatów dostępnych w innych serwisach, to algorytm, który w bardzo precyzyjny sposób potrafi dopasować treści do preferencji użytkowników. Nawet jeśli interfejs jest w stanie imitować aplikację TikTok, to o sukcesie i tak decydować będzie to, czy osoby korzystające z serwisu będą zaangażowane w materiały, które oglądają, i będą chciały przeglądać kolejne propozycje.
Dowiadujemy się, że obecnie nowy tryb wyświetlania jest dostępny tylko w niektórych krajach. Źródło przypuszcza, że głównym rynkiem, na kórym rozwiązanie będzie szczególnie promowane, mogą być Indie, ponieważ tam TikTok był niezwykle popularny, zanim został zablokowany. (as)