Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LinkedIn testuje nową funkcję. linkedin dodaje nową opcję w profilach użytkowników, umożliwiając im wyróżnienie konkretnych produktów i projektów, nad którymi pracowali – opisuje socialmediatoday.com. jak czytamy, wkrótce użytkownik będzie mógł dodawać te elementy jako pozycje na liście swojego doświadczenia zawodowego. źródło opisuje, że linkedin dodał strony produktów w 2020 roku, aby pomóc firmom zaprezentować swoją ofertę i podkreślić kluczowe funkcje. jeśli użytkownik chce dodać produkty, nad którymi pracował do swojego doświadczenia w profilu, najpierw musi umieścić je na stronie swojej firmy – czytamy. źródło zauważa, że ta opcja może stworzyć nowe możliwości marketingowe, na przykład przez bezpośrednią promocję stron produktów. narzędzie obecnie jest w fazie testów i zacznie być ogólnodostępne w ramach stopniowego wdrażania w nadchodzących miesiącach – podaje źródło. linkedin chce również ulepszyć swój newsletter, wprowadzając opcję umieszczania wzmianek „@” oraz hashtagów „#”, aby zmaksymalizować zaangażowanie użytkowników – czytamy dalej. (bs).
LinkedIn dodaje nową opcję w profilach użytkowników, umożliwiając im wyróżnienie konkretnych produktów i projektów, nad którymi pracowali – opisuje socialmediatoday.com.
Jak czytamy, wkrótce użytkownik będzie mógł dodawać te elementy jako pozycje na liście swojego doświadczenia zawodowego.
Źródło opisuje, że LinkedIn dodał strony produktów w 2020 roku, aby pomóc firmom zaprezentować swoją ofertę i podkreślić kluczowe funkcje.
Jeśli użytkownik chce dodać produkty, nad którymi pracował do swojego doświadczenia w profilu, najpierw musi umieścić je na stronie swojej firmy – czytamy.
Źródło zauważa, że ta opcja może stworzyć nowe możliwości marketingowe, na przykład przez bezpośrednią promocję stron produktów.
Narzędzie obecnie jest w fazie testów i zacznie być ogólnodostępne w ramach stopniowego wdrażania w nadchodzących miesiącach – podaje źródło.
LinkedIn chce również ulepszyć swój newsletter, wprowadzając opcję umieszczania wzmianek „@” oraz hashtagów „#”, aby zmaksymalizować zaangażowanie użytkowników – czytamy dalej. (bs)