Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Amazon pozywa administratorów grup na Facebooku. 19 lipca 2022 roku amazon ogłosił, że pozwał administratorów ponad 11 tys. grup na facebooku. osoby te były rzekomo odpowiedzialne za ułatwianie zakupu i sprzedaży fałszywych recenzji na rynku amazon w siedmiu krajach – informuje edition.cnn.com. pozew dotyczy działań, które rzekomo doprowadziły do pojawienia się fałszywych recenzji na platformie amazon we francji, niemczech, włoszech, japonii, hiszpanii, wielkiej brytanii i stanach zjednoczonych. recenzje dotyczyły szerokiego zakresu produktów, od samochodowych zestawów stereo po statywy do aparatów fotograficznych – kontynuuje źródło. amazon powiedział, że meta usunęła ponad pięć tysięcy grup z fałszywymi recenzjami z sieci od 2020 roku. „jedna grupa na facebooku, którą meta usunęła na początku tego roku, nazywała się »amazon product review« i miała ponad 43 tys. członków” – powiedział amazon, dodając, że tego typu kampanie działają na wielu platformach mediów społecznościowych. „grupy, które żądają lub zachęcają do fałszywych recenzji naruszają nasze zasady i są usuwane” – mówi dani lever, rzecznik meta, w oświadczeniu przekazanym cnn business. „współpracujemy z amazonem w tej sprawie i będziemy nadal współpracować w całej branży, aby rozwiązać problem spamu i fałszywych recenzji” – dodaje. (zd).
19 lipca 2022 roku Amazon ogłosił, że pozwał administratorów ponad 11 tys. grup na Facebooku. Osoby te były rzekomo odpowiedzialne za ułatwianie zakupu i sprzedaży fałszywych recenzji na rynku Amazon w siedmiu krajach – informuje edition.cnn.com.
Pozew dotyczy działań, które rzekomo doprowadziły do pojawienia się fałszywych recenzji na platformie Amazon we Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Recenzje dotyczyły szerokiego zakresu produktów, od samochodowych zestawów stereo po statywy do aparatów fotograficznych – kontynuuje źródło.
Amazon powiedział, że Meta usunęła ponad pięć tysięcy grup z fałszywymi recenzjami z sieci od 2020 roku.
„Jedna grupa na Facebooku, którą Meta usunęła na początku tego roku, nazywała się »Amazon Product Review« i miała ponad 43 tys. członków” – powiedział Amazon, dodając, że tego typu kampanie działają na wielu platformach mediów społecznościowych.
„Grupy, które żądają lub zachęcają do fałszywych recenzji naruszają nasze zasady i są usuwane” – mówi Dani Lever, rzecznik Meta, w oświadczeniu przekazanym CNN Business. „Współpracujemy z Amazonem w tej sprawie i będziemy nadal współpracować w całej branży, aby rozwiązać problem spamu i fałszywych recenzji” – dodaje. (zd)