Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Portugalska kampania ostrzega opiekunów przed utonięciami dzieci. utonięcie jest drugą co do częstotliwości przyczyną przypadkowej śmierci wśród dzieci w portugalii – pisze adweek.com. jak czytamy, w związku z sezonem wakacyjnym, organizacja non-profit apsi (the association for the promotion of child safety) przygotowała kampanię, która ma na celu pokazanie niebezpieczeństw związanych z wodą i tego, jak łatwo może dojść do takich utonięć. przedstawiono w niej zespół heavymetalowy, który występuje pod wodą. kampania ostrzega opiekunów przed niebezpieczeństwami związanymi z zabawą dzieci bez nadzoru w pobliżu wody – podaje źródło. według apsi utonięcia zdarzają się w miejscach takich jak wanny, stawy i baseny, a także jeziora, rzeki, a nawet wiadra – czytamy. opiekunowie są przestrzegani, by nie oczekiwali, że usłyszą hałas, bo dzieci toną w zupełnej ciszy – zauważa adweek.com. organizacja apsi we współpracy z havas worldwide portugal wyprodukowała 30-sekundowy czarno-biały spot zatytułowany „heavy silence”, w którym zespół heavymetalowy występuje pod wodą w przydomowym basenie, podczas gdy nad powierzchnią nie słychać żadnego dźwięku. jak czytamy dalej, kampania została wyprodukowana przez agencję pro bono. (bs).
Utonięcie jest drugą co do częstotliwości przyczyną przypadkowej śmierci wśród dzieci w Portugalii – pisze adweek.com.
Jak czytamy, w związku z sezonem wakacyjnym, organizacja non-profit APSI (The Association for the Promotion of Child Safety) przygotowała kampanię, która ma na celu pokazanie niebezpieczeństw związanych z wodą i tego, jak łatwo może dojść do takich utonięć. Przedstawiono w niej zespół heavymetalowy, który występuje pod wodą.
Kampania ostrzega opiekunów przed niebezpieczeństwami związanymi z zabawą dzieci bez nadzoru w pobliżu wody – podaje źródło.
Według APSI utonięcia zdarzają się w miejscach takich jak wanny, stawy i baseny, a także jeziora, rzeki, a nawet wiadra – czytamy.
Opiekunowie są przestrzegani, by nie oczekiwali, że usłyszą hałas, bo dzieci toną w zupełnej ciszy – zauważa adweek.com.
Organizacja APSI we współpracy z Havas Worldwide Portugal wyprodukowała 30-sekundowy czarno-biały spot zatytułowany „Heavy Silence”, w którym zespół heavymetalowy występuje pod wodą w przydomowym basenie, podczas gdy nad powierzchnią nie słychać żadnego dźwięku.
Jak czytamy dalej, kampania została wyprodukowana przez agencję pro bono. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Portugalska kampania ostrzega opiekunów przed utonięciami dzieci. utonięcie jest drugą co do częstotliwości przyczyną przypadkowej śmierci wśród dzieci w portugalii – pisze adweek.com. jak czytamy, w związku z sezonem wakacyjnym, organizacja non-profit apsi (the association for the promotion of child safety) przygotowała kampanię, która ma na celu pokazanie niebezpieczeństw związanych z wodą i tego, jak łatwo może dojść do takich utonięć. przedstawiono w niej zespół heavymetalowy, który występuje pod wodą. kampania ostrzega opiekunów przed niebezpieczeństwami związanymi z zabawą dzieci bez nadzoru w pobliżu wody – podaje źródło. według apsi utonięcia zdarzają się w miejscach takich jak wanny, stawy i baseny, a także jeziora, rzeki, a nawet wiadra – czytamy. opiekunowie są przestrzegani, by nie oczekiwali, że usłyszą hałas, bo dzieci toną w zupełnej ciszy – zauważa adweek.com. organizacja apsi we współpracy z havas worldwide portugal wyprodukowała 30-sekundowy czarno-biały spot zatytułowany „heavy silence”, w którym zespół heavymetalowy występuje pod wodą w przydomowym basenie, podczas gdy nad powierzchnią nie słychać żadnego dźwięku. jak czytamy dalej, kampania została wyprodukowana przez agencję pro bono. (bs).