Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dove oskarżane o nadmierne wykorzystywanie plastiku. greenpeace, międzynarodowa organizacja działająca na rzecz ochrony środowiska, zapoczątkowała nową inicjatywę, która ma zwrócić uwagę na nadmierne wykorzystywanie plastiku przez markę dove – informuje thedrum.com. jak podaje źródło, w ramach akcji pod globalną siedzibą unilevera w londynie stanęła duża butelka dove z etykietą ze zmienionym logo przedstawiającym martwego ptaka i hasłem „real harm”. inicjatywa została stworzona we współpracy z niezależną agencją projektową pentagram. oryginalna butelka marki została przeprojektowana specjalnie na potrzeby akcji. kultowe niebiesko-białe logo dove zmieniono na czarno-białego martwego ptaka, a oryginalne hasło „real beauty” zastąpiono „real harm” – czytamy. jak podaje źródło, dove, które przez starszych przedstawicieli określane jest jako „jedna z marek wywierających największy wpływ na walkę z odpadami z tworzyw sztucznych”, obecnie zmaga się z poważnymi zarzutami przyczyniania się do zanieczyszczania środowiska plastikiem na alarmującą skalę. greenpeace opublikowało zdjęcia przedstawiające plastikowe odpady na plażach w indonezji i na filipinach. według danych organizacji, w 2022 roku dove sprzedało aż 12 tys. plastikowych saszetek, które są trudne do zebrania i poddania recyklingowi. ponadto, zatykają one kanalizację i nasilają powodzie w całym regionie – czytamy. thedrum.com donosi, że greenpeace wzywa unilever, właściciela dove, do wyeliminowania plastiku jednorazowego użytku z produkcji w ciągu następnej dekady. organizacja nakazuje spółce także opowiedzenie się za traktatem w sprawie tworzyw sztucznych podczas negocjacji onz. według planów, ma on pomóc zmniejszyć produkcję plastiku o co najmniej 75 proc. do 2040 roku. (ao).
Greenpeace, międzynarodowa organizacja działająca na rzecz ochrony środowiska, zapoczątkowała nową inicjatywę, która ma zwrócić uwagę na nadmierne wykorzystywanie plastiku przez markę Dove – informuje thedrum.com. Jak podaje źródło, w ramach akcji pod globalną siedzibą Unilevera w Londynie stanęła duża butelka Dove z etykietą ze zmienionym logo przedstawiającym martwego ptaka i hasłem „Real Harm”.
Inicjatywa została stworzona we współpracy z niezależną agencją projektową Pentagram. Oryginalna butelka marki została przeprojektowana specjalnie na potrzeby akcji. Kultowe niebiesko-białe logo Dove zmieniono na czarno-białego martwego ptaka, a oryginalne hasło „Real Beauty” zastąpiono „Real Harm” – czytamy.
Jak podaje źródło, Dove, które przez starszych przedstawicieli określane jest jako „jedna z marek wywierających największy wpływ na walkę z odpadami z tworzyw sztucznych”, obecnie zmaga się z poważnymi zarzutami przyczyniania się do zanieczyszczania środowiska plastikiem na alarmującą skalę.
Greenpeace opublikowało zdjęcia przedstawiające plastikowe odpady na plażach w Indonezji i na Filipinach. Według danych organizacji, w 2022 roku Dove sprzedało aż 12 tys. plastikowych saszetek, które są trudne do zebrania i poddania recyklingowi. Ponadto, zatykają one kanalizację i nasilają powodzie w całym regionie – czytamy.
Thedrum.com donosi, że Greenpeace wzywa Unilever, właściciela Dove, do wyeliminowania plastiku jednorazowego użytku z produkcji w ciągu następnej dekady. Organizacja nakazuje spółce także opowiedzenie się za traktatem w sprawie tworzyw sztucznych podczas negocjacji ONZ. Według planów, ma on pomóc zmniejszyć produkcję plastiku o co najmniej 75 proc. do 2040 roku. (ao)