Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ponad 150-letnia marka po raz pierwszy zmienia logo. w ramach pierwszego rebrandingu od 1883 roku lyle’s golden syrup, firma produkująca syropy, zmieniło swoje logo – podaje independent.co.uk. jak czytamy, marka zrezygnowała z martwego lwa, nad którym latały pszczoły, i umieściła w znaku głowę zwierzęcia z pojedynczą pszczołą. produkt ze złotym lwem został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 1881 roku i jest rekordzistą guinnessa w kategorii najstarszego niezmienionego opakowania marki na świecie – informuje źródło. projekt został opracowany przez założyciela produktu, szkockiego biznesmena abrahama lyle’a, który postanowił umieścić na puszkach chrześcijańską analogię. nawiązał do księgi rodzaju, w której samson zabił lwa, a następnie odkrył, że rój pszczół stworzył w jego ciele ul. zamieścił również cytat: „z siły wyszła słodycz” – czytamy. marka oświadczyła, że branding został odnowiony w celu „odświeżenia dziedzictwa marki, aby przemówić do odbiorców xxi. wieku” – przekazuje źródło. „podczas gdy nadal będziemy honorować naszą oryginalną markę z tradycyjną puszką, konsumenci muszą widzieć, że marki idą z duchem czasu i spełniają ich obecne potrzeby” – źródła przytacza wypowiedź jamesa whiteleya, dyrektor lyle’s golden syrup. jak czytamy dalej, rebranding obejmie całą gamę produktów, z wyjątkiem klasycznej puszki, która zachowa oryginalną ilustrację. (af).
W ramach pierwszego rebrandingu od 1883 roku Lyle’s Golden Syrup, firma produkująca syropy, zmieniło swoje logo – podaje independent.co.uk. Jak czytamy, marka zrezygnowała z martwego lwa, nad którym latały pszczoły, i umieściła w znaku głowę zwierzęcia z pojedynczą pszczołą.
Produkt ze złotym lwem został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 1881 roku i jest rekordzistą Guinnessa w kategorii najstarszego niezmienionego opakowania marki na świecie – informuje źródło.
Projekt został opracowany przez założyciela produktu, szkockiego biznesmena Abrahama Lyle’a, który postanowił umieścić na puszkach chrześcijańską analogię. Nawiązał do Księgi Rodzaju, w której Samson zabił lwa, a następnie odkrył, że rój pszczół stworzył w jego ciele ul. Zamieścił również cytat: „Z siły wyszła słodycz” – czytamy.
Marka oświadczyła, że branding został odnowiony w celu „odświeżenia dziedzictwa marki, aby przemówić do odbiorców XXI. wieku” – przekazuje źródło.
„Podczas gdy nadal będziemy honorować naszą oryginalną markę z tradycyjną puszką, konsumenci muszą widzieć, że marki idą z duchem czasu i spełniają ich obecne potrzeby” – źródła przytacza wypowiedź Jamesa Whiteleya, dyrektor Lyle’s Golden Syrup.
Jak czytamy dalej, rebranding obejmie całą gamę produktów, z wyjątkiem klasycznej puszki, która zachowa oryginalną ilustrację. (af)