piątek, 6 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościO marketingu na sportowo

O marketingu na sportowo

W dniach 24-26 listopada odbędzie się w poznańskiej Akademii Ekonomicznej trzecia doroczna konferencja pod nazwą Dni Marketingu Sportowego. Jest to debata o możliwościach rozwoju sportu w Polsce oraz okazja do wymiany doświadczeń i zdobywania kontaktów dla ludzi m.in. ze świata sportu. W tym roku tematem spotkania będzie rola mediów w świecie sportu, jego marketingowych aspektach, a także – kibicach. Wśród prelegentów są m.in. Tomasz Redwan z Redwan Sport Marketing, szef Tour de Pologne Czesław Lang, Krzysztof Hołowczyc, Roman Paszke oraz Sylwester Latkowski. Po raz pierwszy wręczane będą statuetki DeMeS za wydarzenie sportowe roku, sponsora sportu i sportowy wizerunek. Wśród nominowanych znajdują się między innymi turnieje tenisowe: warszawski J&S Cup, sopocki IDEA PROKOM Open, oraz szczeciński PEKAO Open. Partnerem Dni Marketingu Sportowego są Materiały Dobrze Sprasowane.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł