Rowland Communications została uczestnikiem Programu Giełdowych Firm Partnerskich. Celem Programu jest wspieranie podmiotów poszukujących finansowania na rynku publicznym. Za obsługę firm starających się o wejście na warszawski parkiet w Rowland odpowiedzialny jest dział Corporate & Financial Relations, specjalizujący się w działaniach korporacyjnych oraz w komunikacji kryzysowej.
„»Partnerstwo w drodze na giełdę« to bardzo cenna inicjatywa. Spółki, które chcą wejść do obrotu giełdowego stają się obiektem zainteresowania mediów i inwestorów. Ponadto, są bardzo często narażone na szereg ataków, których zazwyczaj można uniknąć lub przynajmniej zminimalizować dzięki sprawnemu komunikowaniu. Profesjonalne wsparcie w zakresie public relations pomaga spółkom właściwie zaprezentować się inwestorom oraz długoterminowo kształtować pozytywny wizerunek spółki na rynku” – mówi Agata Tyszkiewicz, prezes Rowland Communications.


