Z początkiem roku rozpoczęła się światowa kampania edukacyjna UNICEF-u na rzecz pomocy dzieciom dotkniętym przez AIDS. Jej celem jest budowanie świadomości problemu HIV i AIDS wśród dzieci i młodzieży. Światowa akcja, sfinansowana przez Clear Channel, jest obecna w 50 krajach świata jako pierwsza globalna kampania outdoorowa zrealizowana przez Clear Channel oraz UNICEF.
Na 500 nośnikach Clear Channel Poland w niemal 20 polskich miastach można oglądać wspierający ją plakat. Kampania jest wynikiem konkursu na projekt plakatu, w którym uczestniczyło 300 agencji reklamowych z 30 krajów. Zwycięski plakat zaprojektowała agencja Bester Burke z Afryki Południowej. Polskę reprezentowała m.in. agencja Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego. 27 października 2005 r. w Johannesburgu, Londynie i Nowym Jorku artyści i osobistości życia publicznego, wspólnie z przedstawicielami Clear Channel i UNICEF, wzięli udział w uroczystym odsłonięciu plakatu, który promuje kampanię na całym świecie.



