W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, 1500 konsumentów oceniło najlepiej działające w Polsce brandy. Ponad 60 z nich otrzymało tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród kryteriów, które podlegały ocenie znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje – czyli gotowość do rekomendowana marki innym ludziom.
Badanie na reprezentatywnej próbie 1500 respondentów przeprowadziła firma Millward Brown SMG/KRC, na podstawie metodologii przygotowanej przez firmę Maison Research Consulting.
Badanie zostało przeprowadzone w 8 kategoriach:
1. Artykuły spożywcze
2. Finanse
3. Handel i usługi
4. Media
5. Motoryzacja
6. Dom i biuro
7. Telekomunikacja / IT
8. Kategoria otwarta
Ranking Marek Wysokiej Reputacji oraz brandy, które uzyskały tytuł Marek Najwyższej Reputacji poznamy na Gali finałowej 22 czerwca.
Więcej informacji na stronie www.premiumbrand.pl


