niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBusiness Superbrands

Business Superbrands

W Polsce rozpoczął się pierwszy ranking Business Superbrands. Jego celem jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek kategorii B2B, obecnych na polskim rynku. Proces selekcji do polskiej edycji Business Superbrands, podobnie jak w innych krajach świata, rozpoczął się od stworzenia listy ok. 5000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybrano ok. 1000.
Ich lista została przekazana grupie kilkudziesięciu polskich ekspertów: znanych praktyków biznesu – szefów i właścicieli firm, a także przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową. Kapituła specjalistów ocenia marki w skali od 1-20, bazując na subiektywnej opinii na temat siły marketingowej poszczególnych brandów. Marki z najwyższą ilością punktów zostaną nagrodzone tytułem Business Superbrands i zaproszone do zaprezentowania historii rozwoju na polskim rynku w albumie Business Superbrands Polska. Ostatni etap to gala finałowa, podczas której zwycięskim w danych kategoriach markom wręczone będą statuetki. Wyniki rankingu Business Superbrands zostaną opublikowane na stronie www.superbrands.pl w przyszłym roku.
Projekt był wcześniej organizowany między innymi, we Francji, Danii, Rosji, Szwecji i Hiszpanii i jest realizowany na zlecenie międzynarodowej organizacji The Superbrands, promującej ideę brandingu już w 70 krajach świata. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł