niedziela, 14 grudnia, 2025

PR i kultura

PRokultura 2007 to nowy program szkoleniowo – rozwojowy Narodowego Centrum Kultury w zakresie upowszechniania PR-u w działalności kulturalnej. Adresowany jest do menedżerów instytucji kultury, organizacji pozarządowych i małych przedsiębiorców działających w sektorze kultury. Celem PRokultury jest podniesienie kwalifikacji kadr zarządu i specjalistów ds. PR-u instytucji i organizacji kultury oraz popularyzacja wśród nich public relations jako sztuki profesjonalnego, wielotorowego komunikowania mającego zasadniczy wpływ m.in. na sponsoring i fundrising, z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania kultury samorządowej, pozarządowej oraz małej przedsiębiorczości.
PRokultura 2007 to dwa typy szkoleń dla specjalistów PR instytucji kultury (podstawowe i zaawansowane), coaching grupowy dla wybranych organizacji, doradztwo w zakresie PR, internetowe forum animatorów kultury oraz regionalne debaty medialne pt. „Dziura czy kultura”.
Celem tych ostatnich jest uzyskanie wyższego pozycjonowania wiadomości ze sfery kultury w mediach regionalnych (kosztem przysłowiowej dziury w drodze), a także usprawnienie wzajemnej współpracy dziennikarzy i osób odpowiedzialnych za PR instytucji kultury. Program potrwa do końca 2007 roku. PRoto objęło program patronatem medialnym. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł