Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polskie firmy nagrodzone. znamy już laureatów tegorocznej edycji konkursu stevie international business award – nagród przyznawanych środowisku biznesowemu całego świata w kilkunastu kategoriach regionalnych i tematycznych. w tym roku wśród laureatów związanych z public relations znalazły się aż cztery firmy z polski, w tym trzy agencje pr-owskie. w kategorii najlepsza kampania informacyjna w europie wyróżniono on board pr za nagradzany także w innych konkursach branżowych projekt „niskie płace barierą rozwoju polski” realizowany dla nszz „solidarność”, a także rowland communications (obecnie publicis consultants rowland ) za kampanię parkingową realizowaną we współpracy ze stowarzyszeniem przyjaciół integracji „czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?”. trzecią agencją nagrodzoną w konkursie jest partner of promotion, który został jednym z liderów dwóch kategorii – najlepszy projekt relacji inwestorskich za wsparcie marki gagu-gadu oraz najlepsza agencja pr. w tegorocznej edycji konkursu wyróżniono także polską filię firmy bayer za jeden z najlepszych programów csr-owych. lista wszystkich nagrodzonych w 2008 roku firm znajduje się na stronie konkursu. (ał).
Znamy już laureatów tegorocznej edycji konkursu Stevie International Business Award – nagród przyznawanych środowisku biznesowemu całego świata w kilkunastu kategoriach regionalnych i tematycznych. W tym roku wśród laureatów związanych z public relations znalazły się aż cztery firmy z Polski, w tym trzy agencje PR-owskie.
W kategorii najlepsza kampania informacyjna w Europie wyróżniono On Board PR za nagradzany także w innych konkursach branżowych projekt „Niskie płace barierą rozwoju Polski” realizowany dla NSZZ „Solidarność”, a także Rowland Communications (obecnie Publicis Consultants Rowland ) za Kampanię Parkingową realizowaną we współpracy ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Integracji „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?”. Trzecią agencją nagrodzoną w konkursie jest Partner of Promotion, który został jednym z liderów dwóch kategorii – najlepszy projekt relacji inwestorskich za wsparcie marki Gagu-Gadu oraz Najlepsza Agencja PR.
W tegorocznej edycji konkursu wyróżniono także polską filię firmy Bayer za jeden z najlepszych programów CSR-owych. Lista wszystkich nagrodzonych w 2008 roku firm znajduje się na stronie konkursu.
(ał)