Urząd Miasta Lublin przygotowuje się do ogłoszenia przetargu na obsługę PR-owską miasta. Kontrakt na obsługę PR przy wdrażaniu strategii marki Lublin, która powstała w ubiegłym roku oraz doradztwo PR, miałby być z wybraną agencją podpisany na rok. W ramach obowiązków znalazłyby się m.in.: prowadzenie relacji z mediami, pozycjonowanie informacji o marce Lublin, monitoring mediów, doradztwo w zakresie komunikacji projektów realizowanych przez miasto, wsparcie i oprawa medialna wydarzeń. Współpraca ta ma wpłynąć na tworzenie wizerunku Lublina zgodnego ze strategią marki miasta oraz na wzrost rozpoznawalności miasta.
Jak zastrzega Agnieszka Oszust z Kancelarii Prezydenta, działu Marketingu Miasta Lublin: „Ze względu na przygotowywany zakres planowanej współpracy trudno mówić o konkretnym budżecie przeznaczonym przez miasto na to zadanie.”
Wciąż trwają pracę nad dokumentami przetargowymi. Pracownicy Marketingu Miasta doprecyzowują jeszcze wymagania, jakie miałaby spełnić agencja oraz kryteria jej oceny. (kk)


