niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościLublin przygotowuje się do przetargu

Lublin przygotowuje się do przetargu

Urząd Miasta Lublin przygotowuje się do ogłoszenia przetargu na obsługę PR-owską miasta. Kontrakt na obsługę PR przy wdrażaniu strategii marki Lublin, która powstała w ubiegłym roku oraz doradztwo PR, miałby być z wybraną agencją podpisany na rok. W ramach obowiązków znalazłyby się m.in.: prowadzenie relacji z mediami, pozycjonowanie informacji o marce Lublin, monitoring mediów, doradztwo w zakresie komunikacji projektów realizowanych przez miasto, wsparcie i oprawa medialna wydarzeń. Współpraca ta ma wpłynąć na tworzenie wizerunku Lublina zgodnego ze strategią marki miasta oraz na wzrost rozpoznawalności miasta.

Jak zastrzega Agnieszka Oszust z Kancelarii Prezydenta, działu Marketingu Miasta Lublin: „Ze względu na przygotowywany zakres planowanej współpracy trudno mówić o konkretnym budżecie przeznaczonym przez miasto na to zadanie.”

Wciąż trwają pracę nad dokumentami przetargowymi. Pracownicy Marketingu Miasta doprecyzowują jeszcze wymagania, jakie miałaby spełnić agencja oraz kryteria jej oceny. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj