27 listopada w hotelu Hyatt w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia statuetek laureatom konkursu Złote Spinacze 2008.
W poszczególnych kategoriach zwyciężyli:
PR korporacyjny
PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena – Genesis Public Relations
PR produktu
Warto kupować w Agito – Partner of Promotion
Kampania edukacyjna
Partnerstwo dla Przyszłości – Microsoft
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
Strajk w KWK Budryk – Imago Public Relations
Public Affairs & Lobbying
NapiszmydoEuropy.pl – Raczkiewicz Chenczke Consultants; Eurobank ; Fundacja Projekt: -Festiwal Promocji Miast i Regionów – Stroer Polska; Feedback/Hill&Knowlton
Kampania społeczna
Zmień kraj. Idź na wybory – PKPP „Lewiatan”; Fundacja im. S. Batorego; Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR; Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju
Komunikacja wewnętrzna
-Strategia budowy identyfikacji pracowników z marką PLAY – Walk&Talk
Event
Gadu-Gadu ze stacją kosmiczną – Gadu-Gadu SA
Corporate Social Responsibility
Fundusz Kropli Beskidu: „Każda kropla wody z Beskidu to nasze dziedzictwo – szanujmy je wspólnie” – Coca-Cola HBC Polska; Coca-Cola Poland Services.
W sumie na konkurs nadesłano 103 projekty. Najwięcej – bo 21 – do kategorii Event. (kk)


