Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
ZFPR przeciwko deprecjonowaniu PR-u. związek firm pr publikuje list otwarty w proteście przeciwko deprecjonowaniu public relations w debacie publicznej oraz zrównywaniu pr z propagandą. stanowisko związku poparły organizacje branżowe, biznesowe i środowisko naukowe. celem inicjatywy jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na branżę, w której na co dzień pracują osoby zajmujące się rzecznictwem, komunikacją, kontaktem z mediami, a także rozwiązywaniem sytuacji problemowych i kryzysowych. public relations polega na prowadzeniu opartego na faktach dialogu z otoczeniem. politycy, którzy za pośrednictwem mediów zarzucają sobie nawzajem stosowanie „zagrywek piarowskich”, nie wiedzą, czym naprawdę jest pr. proto również popiera inicjatywę. zachęcamy do oddania swojego głosu za pośrednictwem strony internetowej
Związek Firm PR publikuje List Otwarty w proteście przeciwko deprecjonowaniu public relations w debacie publicznej oraz zrównywaniu PR z propagandą. Stanowisko Związku poparły organizacje branżowe, biznesowe i środowisko naukowe.
Celem inicjatywy jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na branżę, w której na co dzień pracują osoby zajmujące się rzecznictwem, komunikacją, kontaktem z mediami, a także rozwiązywaniem sytuacji problemowych i kryzysowych. Public relations polega na prowadzeniu opartego na faktach dialogu z otoczeniem. Politycy, którzy za pośrednictwem mediów zarzucają sobie nawzajem stosowanie „zagrywek piarowskich”, nie wiedzą, czym naprawdę jest PR.
PRoto również popiera inicjatywę. Zachęcamy do oddania swojego głosu za pośrednictwem strony internetowej www.glosPR.pl.