Sosnowiec rozpoczyna kampanię „Sosnowiec łączy – w sieci” promującą nowy serwis www miasta, powstającą sieć infokiosków oraz społecznościowy portal fotograficzny. Za realizację projektu odpowiada katowicka agencja PRIME PR. Kampania, będąca konsekwencją przyjętej przez miasto strategii „Sosnowiec łączy”, potrwa do połowy lipca 2009. Kampania skierowana jest do mieszkańców miasta.
W infokioskach, informujących o najważniejszych wydarzeniach w życiu Sosnowca, każdy będzie mógł sobie zrobić bezpłatne zdjęcie i umieścić je na internetowej mapie miasta, dostępnej online..
W trakcie trwania kampanii na terenie Sosnowca będą miały miejsce także imprezy skierowane do mieszkańców miasta, takie jak „Infokiosk Tour”, „Infokiosk FotoShow”, „Infokiosk Sosnowiec Informuje”. Spośród wszystkich osób, którzy przyłączą się do internetowej mapy miasta wylosowana zostanie grupa, która na koniec kampanii weźmie udział w kameralnym spotkaniu ze znanymi sosnowiczanami. Na blogu infokiosksosnowiec.blogspot.com będzie można znaleźć informacje o kolejnych etapach kampanii. (kk)
O kontrowersjach wokół promocji Sosnowca czytaj tutaj