Tomasz Kamyk i Adam Bodziak, którzy ostatnio współtworzyli magazyn Marketing&more (Kamyk był redaktorem naczelnym, Bodziak – prowadzącym) otwierają agencję PR. Nazwa agencji zostanie ujawniona 6 maja. Część portali zajmujących się PR-em podało, że będzie to „taste matters”, taki bowiem napis widnieje na papierze firmowym, na którym została przesłana informacja. „To nie tak. Chcemy, by było to motto naszej agencji” – mówi PRoto.pl Adam Bodziak – „Wciąż debatujemy na ten temat”. Również 6 maja ruszy strona internetowa firmy, na której znajdą się informacje na temat filozofii, misji i klientów agencji.
„Będziemy ukierunkowani głównie na klientów z branży, którą poznaliśmy najlepiej pracując jako dziennikarze – czyli marketingu. Jednak nie będzie to wyłączny obszar naszej działalności” – opowiada Bodziak. Zapytany o możliwość dalszej pracy w charakterze dziennikarza podkreślił, że wraz z Tomaszem Kamykiem zdają sobie sprawę, iż mają niewielkie szanse na powrót do tego zawodu. „Dotychczasowa praktyka pokazuje, że po przejściu na druga stronę barykady nie ma raczej powrotu” – zaznaczył.
Zakończyła się współpraca się Tomasza Kamyka z agencją Ink Communication, która podjął w lutym. Kamyk pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu. (bs)


