Chcesz dowiedzieć się, jak w przyszłości PR-owcy będą korzystać z mediów społecznościowych oraz jak będą działały PR-owe narzędzia internetowe jutra? Dowiesz się tego… już jutro.
Na porannym spotkaniu, które otworzy Paweł Rabiej, będzie można dowiedzieć się, jak branża PR korzysta oraz będzie korzystała z internetu. Odpowiedzi na te i wiele innych pytań będą udzielane na podstawie wyników badań THINKTANK, IMM i PRoto.pl na temat przyszłości branży PR, które przedstawią: Magdalena Grabarczyk-Tokaj, kierownik działu marketingu i PR w IMM oraz koordynator projektów badawczych THINKTANK Kazimierz Żurek.
Jeśli również Ciebie nękają pytania dotyczące przyszłości PR-u w internecie – będziesz miał okazje je zadawać od godziny 9.00, w siedzibie magazynu THINKTANK przy ulicy Mińskiej 25.
Liczba miejsc na spotkaniu jest ograniczona, zachęcamy do zapisów pod adresem – spotkanie@proto.pl. Przy zapisie prosimy o następujące informacje – imię i nazwisko, miejsce pracy, stanowisko. Zapraszamy!