Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jak przygotować strategię komunikacji cz.2: Przechodzimy do sedna – przelej pomysł na papier. swój pomysł na razie masz rozpisany na serwetce z kawiarni i chcesz go przemienić w poważną strategię? zajrzyj do drugiej części poradnika dotyczącego pisania i prezentowania strategii komunikacji, przygotowanego przez instytut monitorowania mediów. w zeszłym tygodniu zaprezentowaliśmy elementy strategii komunikacji. dzisiaj przechodzimy do sedna i pokazujemy, jak tę strategię zapisać. za tydzień opublikujemy porady dotyczące prezentowania swojej strategii, a na koniec cyklu zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu „praktykuj za granicą” podzielą się swoimi przepisami na najlepszą strategię komunikacji.
Swój pomysł na razie masz rozpisany na serwetce z kawiarni i chcesz go przemienić w poważną strategię? Zajrzyj do drugiej części poradnika dotyczącego pisania i prezentowania strategii komunikacji, przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
W zeszłym tygodniu zaprezentowaliśmy elementy strategii komunikacji. Dzisiaj przechodzimy do sedna i pokazujemy, jak tę strategię zapisać. Za tydzień opublikujemy porady dotyczące prezentowania swojej strategii, a na koniec cyklu zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu „Praktykuj za granicą” podzielą się swoimi przepisami na najlepszą strategię komunikacji.