poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKonsorcjum wypromuje Katowice za 1,2 mln złotych

Konsorcjum wypromuje Katowice za 1,2 mln złotych

Konsorcjum firm Grupa Eskadra oraz Arena Media Communications zwyciężyło w przetargu na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Katowice – miasto wielkich wydarzeń 2011”. Zwycięska oferta opiewa na kwotę 1,25 mln złotych netto.

W przetargu poza zwycięzcami udział brała również firma Propeller Film oraz konsorcjum złożone z firm Media Partner oraz Starlink. Wybrane konsorcjum będzie odpowiedzialne za kreację kampanii oraz przygotowanie materiałów promocyjnych, spotu telewizyjnego oraz zakup mediów. Przygotuje ono również dwie konferencje prasowe i przeprowadzi kampanię w internecie.

Oferta Grupa Eskadra oraz Arena Media Communications okazała się najtańsza i uzyskała najwięcej punktów. Firma Propeller zaproponowała 1,27 mln złotych, oferta konsorcjum firm Media Partner oraz Starlink wyniosła 1,35 mln złotych (kwoty netto).

Przy ocenie ofert pod uwagę była brana ich cena (60 procent) oraz atrakcyjność zaproponowanej kampanii (40 proc. punktów). (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj