poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPoznań wybrał agencję

Poznań wybrał agencję

Agencja Eskadra Publica zwyciężyła w kontrowersyjnym przetargu poznańskiego magistratu na obsługę PR miasta, o którym pisaliśmy w zeszłym miesiącu. Poza zwycięzcą w przetargu wzięło udział konsorcjum firm Ecorys i On Board.

Eskadra Publica zaproponowała najniższą cenę – 232,5 tys. złotych, wobec oferty Ecorysu i On Boardu opiewającej na kwotę 652 tys. złotych. Do zadań wybranej agencji należeć będzie opracowanie strategii PR, w związku z cyklicznie organizowanymi wydarzeniami w Poznaniu oraz bieżąca obsługa miasta i dobór dziennikarzy w wybranych grupach tematycznych.

Przy ocenie ofert wzięto pod uwagę następujące kryteria: cena (45 proc. punktów), ocena ogólnej koncepcji działań w ramach obsługi PR (40 proc.) oraz ocena harmonogramu działań w ramach obsługi PR (15  proc.).

Kontrowersje, które podnosiliśmy w naszych publikacjach dotyczyły zapisów zawartych w dokumentach przetargowych. W umowie dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia widniał zapis, że agencja zobowiązana jest do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z treścią załączników. Jednym z nich był brief pt. Media Relations.  Zamawiający sformułował  w nim  swoje oczekiwania dotyczące efektów kampanii – m.in. minimalnej liczby 350  publikacji w wyszczególnionych mediach.

Agencje biorące udział w przetargu oświadczyły, że w swoich ofertach nie zagwarantowały minimalnej liczby publikacji. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj