21 września odbyła się uroczystość wręczenia Złotych Formatów – nagród wręczanych najlepiej promującym się miastom i regionom. Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach zajęły cztery województwa: łódzkie, małopolskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie oraz jedno miasto – Kraków. Każdy spośród zwycięzców Konkursu, obok tytułu Złotego Formatu, otrzymał ogólnopolską outdoorową kampanię reklamową oraz kampanię na nowoczesnych nośnikach Infoscreen w warszawskim metrze o łącznej wartości 100 tys. zł. brutto. Fundatorem nagród jest Grupa Ströer, organizator i mecenas Konkursu.
Do I etapu Konkursu miasta i regiony zgłosiły 157 projektów promocyjnych, spośród których do finału Jury zakwalifikowało 33. W finale najlepszy okazał się Kraków oraz województwa łódzkie, warmińsko-mazurskie, małopolskie i pomorskie. Najbardziej prestiżową nagrodę, Grand Prix Festiwalu, wręczaną za działalność promocyjną na przestrzeni ostatnich 2 lat, przyznano województwu warmińsko-mazurskiemu za projekt „Mazury Cud Natury”. Za najlepsze wydawnictwo promocyjne jury uznało serię wydaną przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, w której skład weszły następujące publikacje: „Małopolska. Zakupy z tradycją”, „Małopolska. Inspirowane tradycją” oraz „Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje”. Doceniona została również stolica Małopolski. Na podium stanęli przedstawiciele Urzędu Miasta Krakowa odbierając nagrodę za kampanię „Gołębie kręcą Kraków”, przyznaną w kategorii Kampania Reklamowa. Bezkonkurencyjny w kategorii Kampania Public Relations /on-line Public Relations okazał się Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, który przygotował kampanię „Czas na Bałtyk”. Nagrodę w tej kategorii wręczył redaktor naczelny PRoto.pl Bartosz Sawicki. W kategorii Event Jury doceniło Urząd Marszałkowski w Łodzi za „Kolory Polski. Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej”.
Patronem medialnym konkursu jest PRoto.pl


