Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 11 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościJak oswoić kryzys?

Jak oswoić kryzys?

Zasady, jakie rządzą PR kryzysowym powinien znać każdy specjalista zajmujący się komunikacją. Nie ma bowiem lepszego sprawdzianu dla umiejętności PR–owca niż komunikacja w kryzysie.

Wszyscy w branży powtarzają niemal jak mantrę – działaj, mów jako pierwszy, przedstaw swoją wersję. A jak wygląda to w praktyce? Wystarczy przypomnieć opisywany przez PRoto.pl case Adidasa z zamalowaniem muru na warszawskim Służewcu. Wielu ekspertów w branży twierdzi, że przykład ten jest idealnym studium – jak NIE zachowywać się w sytuacji kryzysowej.

Znane też są kryzysy w Nestlé. Jeden spowodowany kampanią Greenpeace. Organizacja zamieściła w sieci parodię reklamy batoników KitKat przemianowanego na Killer. Z tej sytuacji Nestlé nie udało się wybrnąć z twarzą. Lepiej marka poradziła sobie z niedawnym kryzysem związanym ze szkłem znalezionym w bananowych kaszkach. Reakcja firmy była szybka, niestety „kaszka się rozlała” szeroko w sieci.

Co zrobić w takiej sytuacji? Jak nauczyć PR-owców właściwej komunikacji w kryzysie? Jakich sytuacji należy się wystrzegać i jakie są pożądane wzorce w obliczu sytuacji kryzysowej? Jak zarządzać informacją w tak trudnym dla firmy momencie? Jak krótko przedstawić swoje stanowisko mediom i nie pozostawić pola do dywagacji? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie szkolenia „PR kryzysowy” już 27 października w Warszawie. Zapisz się już dziś!

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj