piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościThing Kong wygrywa za oceanem

Thing Kong wygrywa za oceanem

Agencja interaktywna Thing Kong została nagrodzona w konkursie Internet Advertising Competition Awards. Jej kampania Mobiliusz, zrealizowana dla firmy Adobe, zwyciężyła w 3 kategoriach konkursowych.

Mobiliusz otrzymał nagrodę jako najlepsza kampania internetowa B2B, najlepsza internetowa kampania edukacyjna i najlepsza kampania skierowana do małych przedsiębiorców.

Projekt promował wykorzystanie programu Adobe. Jego głównym elementem było 12 odcinków kursu wideo pokazujących, jak przenieść istniejącą aplikację na urządzenia mobilne. Materiał był promowany w serwisach branżowych, stronach poświęconych mobilnym technologiom. W ramach uzupełnienia zorganizowano także konkursy promujące wideo-kursy na najpopularniejszych blogach. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj