Tylko do połowy stycznia firmy i instytucje mogą zgłosić się do ufundowania praktyk w ramach „Grasz o staż”. W gronie fundatorów zagościli już pracodawcy z poprzednich edycji oraz nowe organizacje.
„Grasz o staż” daje korzyści związane z wyborem stażystów, budową wizerunku, a także jest okazją do promocji firmy. Co roku konkurs obecny jest na większości uczelni wyższych poprzez udział w Dniach Kariery i targach pracy czy poprzez prezentacje i warsztaty dla studentów. Dzięki tym działaniom cieszy się dużym zainteresowaniem uczestników, a fundatorom staży gwarantuje dotarcie do szerokiego grona odbiorców na terenie całego kraju. Dodatkowo pracodawcy fundujący praktyki mogą przygotować zadania konkursowych, na podstawie których weryfikowane są kompetencje kandydatów.
Studenci i absolwenci, biorący udział w „Grasz o staż”, mają możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w renomowanych firmach, agencjach reklamowych, domach mediowych, kancelariach i organizacjach, a także wygrania nagród dodatkowych, m.in. kursów językowych czy szkoleń specjalistycznych. Dla pracodawców staż jest zaś najlepszym sposobem weryfikacji umiejętności młodych ludzi i pozyskania cennych pracowników.
Wszystkie firmy i organizacje zainteresowane ufundowaniem praktyk lub nagród dodatkowych mogą zapoznać się ze szczegółową ofertą dostępną po zarejestrowaniu na stronie www.grasz.pl lub kontaktując się bezpośrednio z koordynatorem „Grasz o staż” w PwC – Anną Łukawską (anna.lukawska@pl.pwc.com, tel. 22/746 7488). Więcej informacji www.grasz.pl.
PRoto.pl jest patronem medialnym Konkursu.


