niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościDorota Ciszek:firmy budują przewagę przez dostarczanie „nowinek” technologicznych

Dorota Ciszek:firmy budują przewagę przez dostarczanie „nowinek” technologicznych

Przedsiębiorstwa na świecie definiują własną tożsamość zarówno w kontekście konkurencyjności, jak i etyki działań. Jednym z najbardziej uniwersalnych i coraz bardziej świadomie wykorzystywanych narzędzi definiowania własnej tożsamości, jest zestaw wartości korporacyjnych. Dobrze zdefiniowane wartości, są jak kod genetyczny i powinny przekładać się na każdy obszar aktywności. Ich umiejętne wdrożenie może też pomagać bardziej świadomie kształtować wizerunek firmy.

Wyniki raportu Corporate Values Index 2013® pokazują, że zarówno na świecie, jak i w Polsce wartości korporacyjne, są istotnym elementem zarządzania i komunikacji. Jakość i innowacyjność królowały na globalnej liście wartości korporacyjnych od 2006 roku. Zmiana lidera świadczy o tym, że firmy obecnie kładą większy nacisk na budowanie swojej przewagi konkurencyjnej poprzez dostarczanie „nowinek” technologicznych, estetycznych czy też poprzez budowanie innowacyjnej wizji firmy, jej strategii i celów korporacyjnych. W Polsce sytuacja wygląda nieco inaczej. Przedsiębiorstwa w większej mierze stawiają na jakość, która awansowała na pierwszą pozycję z miejsca trzeciego i zastąpiła satysfakcję klienta. Polscy przedsiębiorcy postanowili się skupić w większej mierze na daniu konsumentom poczucia niezawodności niż innowacyjności.

Dorota Ciszek, On Board PR Ecco Network

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj