Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PR-owcy biedniejsi niż marketingowcy. Dodatkowe benefity mile widziane. nie od dziś wiadomo, że w marketingu można zarobić więcej, niż w pr. potwierdzają to najnowsze dane serwisu pracuj.pl. na szczęście 56 proc. pr-owców może liczyć na dodatkowe gratyfikacje. na liście najlepiej zarabiających marketingowców czołowe miejsca zajęli: category manager (średnie miesięczne zarobki netto to 6200 zł), brand manager (6000 zł) i senior research executive (5500 zł). w przypadku pr-owców listę otwiera starszy specjalista ds. pr z przeciętnym miesięcznym wynagrodzeniem na poziomie 4480 zł. o 80 zł mniej wynosi przeciętne wynagrodzenie specjalisty ds. pr, natomiast specjalista ds. komunikacji wewnętrznej może liczyć na 3840 zł. prawie 70 proc. marketerów zadeklarowało, że otrzymuje dodatkowe gratyfikacje. w przypadku pr-owców odsetek ten wyniósł 56 proc. najpopularniejszym benefitem jest prywatna opieka medyczna (korzysta z niej 35 proc. pr-owców) i telefon służbowy do celów prywatnych (ma go 22 proc. ). (ks).
Nie od dziś wiadomo, że w marketingu można zarobić więcej, niż w PR. Potwierdzają to najnowsze dane serwisu Pracuj.pl. Na szczęście 56 proc. PR-owców może liczyć na dodatkowe gratyfikacje.
Na liście najlepiej zarabiających marketingowców czołowe miejsca zajęli: Category Manager (średnie miesięczne zarobki netto to 6200 zł), Brand Manager (6000 zł) i Senior Research Executive (5500 zł). W przypadku PR-owców listę otwiera starszy specjalista ds. PR z przeciętnym miesięcznym wynagrodzeniem na poziomie 4480 zł. O 80 zł mniej wynosi przeciętne wynagrodzenie specjalisty ds. PR, natomiast specjalista ds. komunikacji wewnętrznej może liczyć na 3840 zł.
Prawie 70 proc. marketerów zadeklarowało, że otrzymuje dodatkowe gratyfikacje. W przypadku PR-owców odsetek ten wyniósł 56 proc. Najpopularniejszym benefitem jest prywatna opieka medyczna (korzysta z niej 35 proc. PR-owców) i telefon służbowy do celów prywatnych (ma go 22 proc. ). (ks)