Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Millward Brown i LifeTube mierzą siłę youtuberów. Na czele SA Wardęga. czy gwiazy youtube’a to już celebryci? jak wynika z badania przeprowadzonego przez lifetube i millward brown jeszcze nie, choć różnica jest już niewielka. obie firmy stworzyły inscore – współczynnik mierzący siłę oddziaływania youtuberów. jest on obliczany na podstawie pomiaru sympatii wobec danego twórcy, jego popularności i tworzonego przez niego szumu medialnego. badanie realizowane jest w oparciu o panel internetowy millward brown liczący obecnie blisko 100 tysięcy panelistów. wśród youtuberów najwyższy współczynnik uzyskał sylwester wardęga, osiągając średnią dla wszystkich gwiazd uwzględnionych w zestawieniu:. kliknij, aby powiększyć. ocena siły oddziaływania youtuberów, wraz z innymi parametrami mierzonymi przez millward brown, ma służyć do dopasowywania twórców i marek. (ks).
Czy gwiazy YouTube’a to już celebryci? Jak wynika z badania przeprowadzonego przez LifeTube i Millward Brown jeszcze nie, choć różnica jest już niewielka.
Obie firmy stworzyły InScore – współczynnik mierzący siłę oddziaływania youtuberów. Jest on obliczany na podstawie pomiaru sympatii wobec danego twórcy, jego popularności i tworzonego przez niego szumu medialnego. Badanie realizowane jest w oparciu o panel internetowy Millward Brown liczący obecnie blisko 100 tysięcy panelistów
Wśród youtuberów najwyższy współczynnik uzyskał Sylwester Wardęga, osiągając średnią dla wszystkich gwiazd uwzględnionych w zestawieniu:

kliknij, aby powiększyć
Ocena siły oddziaływania youtuberów, wraz z innymi parametrami mierzonymi przez Millward Brown, ma służyć do dopasowywania twórców i marek. (ks)