Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Sukces WOŚP pod lupą. izmałkowa consulting przeprowadziła badanie, którego celem było sprawdzenie, co stoi za powodzeniem wielkiej orkiestry świątecznej pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei polaków, które realizuje ta akcja. prezentujemy szczegóły raportu „360° sukcesu wośp”…. badanie przeprowadzono w całości przy wykorzystaniu metody etnograficznej – deklaracje zostały skonfrontowane z rzeczywistymi zachowaniami – oraz w oparciu o metodologię 360˚ analizującą zjawisko z różnych perspektyw. zastosowano miks technik badawczych: analiza materiałów zastanych, obserwacje, indywidualne i grupowe rozmowy z uczestnikami i ekspertami. „w czasie ostatniego projektu dla marki rossmann, w sposób mocno zauważalny, powracała tematyka związana z wośp. zainspirowało nas to do wyjścia poza powierzchowne wyjaśnienia i rzeczywistego zgłębienia czynników, które decydują o tym, dlaczego to właśnie inicjatywa jerzego owsiaka jest najpopularniejszą akcją społeczną w polsce. stąd analiza czynników społeczno-kulturowych sukcesu wośp” – informuje klaudyna kamińska, dyrektor działu badań w izmałkowa consulting. poniżej wybrane grafiki z raportu ilustrujące zagadnienie. infografiki: raport izmałkowa consulting. w marcu odbędzie się konferencja wośp, w trakcie której zostanie podsumowana tegoroczna edycja. (red).
Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, którego celem było sprawdzenie, co stoi za powodzeniem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Prezentujemy szczegóły raportu „360° sukcesu WOŚP”…

Badanie przeprowadzono w całości przy wykorzystaniu metody etnograficznej – deklaracje zostały skonfrontowane z rzeczywistymi zachowaniami – oraz w oparciu o metodologię 360˚ analizującą zjawisko z różnych perspektyw. Zastosowano miks technik badawczych: analiza materiałów zastanych, obserwacje, indywidualne i grupowe rozmowy z uczestnikami i ekspertami.
„W czasie ostatniego projektu dla marki Rossmann, w sposób mocno zauważalny, powracała tematyka związana z WOŚP. Zainspirowało nas to do wyjścia poza powierzchowne wyjaśnienia i rzeczywistego zgłębienia czynników, które decydują o tym, dlaczego to właśnie inicjatywa Jerzego Owsiaka jest najpopularniejszą akcją społeczną w Polsce. Stąd analiza czynników społeczno-kulturowych sukcesu WOŚP” – informuje Klaudyna Kamińska, Dyrektor Działu Badań w Izmałkowa Consulting.
Poniżej wybrane grafiki z raportu ilustrujące zagadnienie.










Infografiki: Raport Izmałkowa Consulting
W marcu odbędzie się konferencja WOŚP, w trakcie której zostanie podsumowana tegoroczna edycja. (red)