Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
środa, 28 maja, 2025
Strona głównaAktualnościSukces WOŚP pod lupą

Sukces WOŚP pod lupą

Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, którego celem było sprawdzenie, co stoi za powodzeniem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Prezentujemy szczegóły raportu „360° sukcesu WOŚP”…

Badanie przeprowadzono w całości przy wykorzystaniu metody etnograficznej – deklaracje zostały skonfrontowane z rzeczywistymi zachowaniami – oraz w oparciu o metodologię 360˚ analizującą zjawisko z różnych perspektyw. Zastosowano miks technik badawczych: analiza materiałów zastanych, obserwacje, indywidualne i grupowe rozmowy z uczestnikami i ekspertami.

„W czasie ostatniego projektu dla marki Rossmann, w sposób mocno zauważalny, powracała tematyka związana z WOŚP. Zainspirowało nas to do wyjścia poza powierzchowne wyjaśnienia i rzeczywistego zgłębienia czynników, które decydują o tym, dlaczego to właśnie inicjatywa Jerzego Owsiaka jest najpopularniejszą akcją społeczną w Polsce. Stąd analiza czynników społeczno-kulturowych sukcesu WOŚP” – informuje Klaudyna Kamińska, Dyrektor Działu Badań w Izmałkowa Consulting.

Poniżej wybrane grafiki z raportu ilustrujące zagadnienie.

 

Infografiki: Raport Izmałkowa Consulting

W marcu odbędzie się konferencja WOŚP, w trakcie której zostanie podsumowana tegoroczna edycja. (red)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj