Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Media 360 – od analityki do sprzedaży”. jeden skuteczny sposób na sukces marki nie istnieje, ale z kilku sprawdzonych narzędzi i wskaźników można stworzyć już solidną bazę dla naszych założeń komunikacyjnych i sprzedażowych. o tym, jak wykorzystać do tego wiedzę z mediów, mówi poradnik imm „media360 – od analityki do sprzedaży”. „cel jest najważniejszy, ale warto też sprawdzić, które z narzędzi było najbardziej skuteczne w jego realizacji” – podkreśla anna miotk, jeden z ekspertów wypowiadających się w treści publikacji. media pozostają głównym sposobem przekazywania i pozyskiwania informacji. do niedawna w budowaniu popularności i świadomości marki najważniejsze były artykuły w poczytnej prasie i reklama w telewizji. dziś trudno wyobrazić sobie komunikację bez aktywnego udziału w mediach społecznościowych i analizy publikowanych tam treści. kupujemy dzięki twitterowi. zatrudniamy przez snapchata. „sens mają tylko takie działania, które są odpowiednio skrojone na wszystkie płaszczyzny internetu, a tych – jak dobrze wiemy – jest coraz więcej. wiedza o tym, jak funkcjonują owe płaszczyzny jest nieodzownym elementem marketera” – komentuje jeden z rozdziałów książki przemysław pająk. warto z uwagą wsłuchać się w głos klientów polecających lub krytykujących konkretne oferty naszej marki w sieci. nie w każdej sytuacji trzeba reagować, ale zawsze trzymajmy rękę na cyfrowym pulsie. postępujący rozwój technologii oraz jej konsumpcji na wielu ekranach jednocześnie, wyznaczyły istotne zmiany w obszarze komunikacji. w związku z tym z punktu widzenia marek i biznesu, ważne jest dziś przekształcenie „big data” w „smart data”. dlatego właśnie powstał ten poradnik. zaawansowana analityka danych mediów tradycyjnych i społecznościowych nie tylko odkryje informacje o danej firmie czy produkcie, ale także znajdzie inspiracje i insighty, które pomogą marce zjednać rzeszę fanów oraz podbić słupki sprzedaży. „solidna analiza wyników z monitoringu mediów stanowi fundament pod podjęcie działań z obszaru real-time marketingu, a ten jest przecież jednym z najsilniejszych marketingowych trendów” – podkreśla dagmara pakulska w komentarzu do części „wokół marki”. warto korzystać z pełni możliwości narzędzi marketingowych. zapraszamy do lektury. proto jest patronem medialnym publikacji. z książki „media 360 – od analityki do sprzedaży” dowiesz się jak:. – budować medialność marek i projektów,– łowić insighty i odpowiadać na sygnały sprzedażowe,– tworzyć persony w oparciu o social listening– monitorować media, aby otrzymywać wartościowe wyniki,– mierzyć efekty działań promocyjnych na tle konkurencji. autorzy książki: magdalena tokaj, łukasz jadaś, anna sanowska. patron merytoryczny: sarepatroni medialni: proto, magazyn online marketing, agencja informacyjna newseria, marketer plus, marketing & biznes, nowy marketing, interaktywnie.comeksperci: magdalena barłowska, anna bratek, michał dunin, michał dziekoński, anna miotk, norbet oruba, przemysław pająk, dagmara pakulska. pobierz bezpłatny e-book.
Jeden skuteczny sposób na sukces marki nie istnieje, ale z kilku sprawdzonych narzędzi i wskaźników można stworzyć już solidną bazę dla naszych założeń komunikacyjnych i sprzedażowych. O tym, jak wykorzystać do tego wiedzę z mediów, mówi poradnik IMM „Media360 – od analityki do sprzedaży”.
„Cel jest najważniejszy, ale warto też sprawdzić, które z narzędzi było najbardziej skuteczne w jego realizacji” – podkreśla Anna Miotk, jeden z ekspertów wypowiadających się w treści publikacji.
Media pozostają głównym sposobem przekazywania i pozyskiwania informacji. Do niedawna w budowaniu popularności i świadomości marki najważniejsze były artykuły w poczytnej prasie i reklama w telewizji. Dziś trudno wyobrazić sobie komunikację bez aktywnego udziału w mediach społecznościowych i analizy publikowanych tam treści. Kupujemy dzięki Twitterowi. Zatrudniamy przez Snapchata.
„Sens mają tylko takie działania, które są odpowiednio skrojone na wszystkie płaszczyzny internetu, a tych – jak dobrze wiemy – jest coraz więcej. Wiedza o tym, jak funkcjonują owe płaszczyzny jest nieodzownym elementem marketera” – komentuje jeden z rozdziałów książki Przemysław Pająk.
Warto z uwagą wsłuchać się w głos klientów polecających lub krytykujących konkretne oferty naszej marki w sieci. Nie w każdej sytuacji trzeba reagować, ale zawsze trzymajmy rękę na cyfrowym pulsie.
Postępujący rozwój technologii oraz jej konsumpcji na wielu ekranach jednocześnie, wyznaczyły istotne zmiany w obszarze komunikacji. W związku z tym z punktu widzenia marek i biznesu, ważne jest dziś przekształcenie „big data” w „smart data”. Dlatego właśnie powstał ten poradnik. Zaawansowana analityka danych mediów tradycyjnych i społecznościowych nie tylko odkryje informacje o danej firmie czy produkcie, ale także znajdzie inspiracje i insighty, które pomogą marce zjednać rzeszę fanów oraz podbić słupki sprzedaży.
„Solidna analiza wyników z monitoringu mediów stanowi fundament pod podjęcie działań z obszaru real-time marketingu, a ten jest przecież jednym z najsilniejszych marketingowych trendów” – podkreśla Dagmara Pakulska w komentarzu do części „Wokół marki”.

Warto korzystać z pełni możliwości narzędzi marketingowych. Zapraszamy do lektury. PRoto jest patronem medialnym publikacji.
Z książki „Media 360 – od analityki do sprzedaży” dowiesz się jak:
– budować medialność marek i projektów,
– łowić insighty i odpowiadać na sygnały sprzedażowe,
– tworzyć persony w oparciu o social listening
– monitorować media, aby otrzymywać wartościowe wyniki,
– mierzyć efekty działań promocyjnych na tle konkurencji
Autorzy książki: Magdalena Tokaj, Łukasz Jadaś, Anna Sanowska
Patron merytoryczny: SARE
Patroni medialni: PRoto, Magazyn Online Marketing, Agencja Informacyjna Newseria, Marketer Plus, Marketing & Biznes, Nowy Marketing, Interaktywnie.com
Eksperci: Magdalena Barłowska, Anna Bratek, Michał Dunin, Michał Dziekoński, Anna Miotk, Norbet Oruba, Przemysław Pająk, Dagmara Pakulska
POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK