Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Młodzież Wszechpolska przerabia zdjęcie piłkarzy z kampanii Vistuli. Producent podejmie kroki prawne. na facebookowym profilu „młodzież wszechpolska – okręg podkarpacki” umieszczono fotografię, na której widać reprezentantów polski ubranych w garnitury firmy vistula. na zdjęciu widnieje też napis „all different. all white”. przypomnijmy, że pzpn podpisał umowę z vistulą, w związku z tym producent odzieży uzyskał tytuł „oficjalnego partnera pzpn”. w ramach współpracy vistula przygotowała kolekcję garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia, dedykowaną piłkarskiej reprezentacji polski. była to oficjalna kolekcja, w której sportowcy wyjechali na tegoroczne mistrzostwa europy we francji. jedno ze zdjęć z kampanii reklamowej marki, administratorzy strony „młodzież wszechpolska – okręg podkarpacki” przerobili na własny użytek. do grafiki odniosł się ośrodek monitorowania zachowań rasistowskich i ksenofobicznych na facebooku:. komentarza w sprawie udzieliła także sama vistula. w oświadczeniu zamieszczonym na swoim fanpage’u firma poinformowała, że opublikowanie przeróbek zdjęć i treści przez „młodzież wszechpolską – okręg podkarpacki” nastąpiło bez jej wiedzy i zgody: „publikacje te są całkowicie sprzeczne z polityką spółki. spółka sprzeciwia się tego typu działaniom i podjęła odpowiednie kroki prawne w przedmiotowej sprawie” – oznajmia przy tym. (mw).
Na facebookowym profilu „Młodzież Wszechpolska – Okręg Podkarpacki” umieszczono fotografię, na której widać reprezentantów Polski ubranych w garnitury firmy Vistula. Na zdjęciu widnieje też napis „All different. All white”.
Przypomnijmy, że PZPN podpisał umowę z Vistulą, w związku z tym producent odzieży uzyskał tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”.
W ramach współpracy Vistula przygotowała kolekcję garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia, dedykowaną piłkarskiej reprezentacji Polski. Była to oficjalna kolekcja, w której sportowcy wyjechali na tegoroczne mistrzostwa Europy we Francji.

Jedno ze zdjęć z kampanii reklamowej marki, administratorzy strony „Młodzież Wszechpolska – Okręg Podkarpacki” przerobili na własny użytek.

Do grafiki odniosł się Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych na Facebooku:

Komentarza w sprawie udzieliła także sama Vistula. W oświadczeniu zamieszczonym na swoim fanpage’u firma poinformowała, że opublikowanie przeróbek zdjęć i treści przez „Młodzież Wszechpolską – Okręg Podkarpacki” nastąpiło bez jej wiedzy i zgody: „Publikacje te są całkowicie sprzeczne z polityką Spółki. Spółka sprzeciwia się tego typu działaniom i podjęła odpowiednie kroki prawne w przedmiotowej sprawie” – oznajmia przy tym. (mw)