sobota, 12 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościPolskie atrakcje turystyczne w social mediach

Polskie atrakcje turystyczne w social mediach

Góry są popularniejsze niż morze – tak wynika z badania AccorHotels. Na jego potrzeby przeanalizowano liczbę zameldowań na Facebooku. Najwięcej wizyt (189 561) odnotowała Gubałówka.

Za nią w rankingu znalazły się Krupówki z 157 913 zameldowaniami. Trzecie miejsce zajął zaś Kasprowy Wierch (153 601 wizyt). W kolejce jadącej na szczyt oznaczyły się natomiast 3 422 osoby.

W pierwszej czwórce znalazły się również Molo w Sopocie i Solina Zapora / Solina Bieszczady z liczbą wizyt równą kolejno: 141 721 i 110 343.

Kolejne 5 miejsc wygląda następująco:

6. Morskie Oko:  82 299 wizyt 

7. Łazienki Królewskie w Warszawie: 55 448 wizyt

8. Molo w Kołobrzegu: 50 789 wizyt

9. Śnieżka: 46 905 wizyt

10. Dolina Chochołowska: 38 312 wizyt

Dane zebrano 20 września 2016 roku.

Okazuje się, że Polacy lubią publicznie chwalić się, że są na wakacjach. Co więcej, wzrost zainteresowania Polską jako miejscem urlopu przekłada się na większą liczbę zameldowań w polskich atrakcjach turystycznych. „To, że wypoczywamy w Zakopanem czy w Sopocie jest równie atrakcyjne dla naszych znajomych, jak wypoczynek w zagranicznych kurortach. Moda na Polskę nabiera rozpędu” – podkreśla Ewa Filipowicz, Digital Media Manager AccorHotels.

(ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj