Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Znamy laureatów XI edycji Superbrands. wiemy, które marki przeszły trzyetapowy proces certyfikacji i tym samym otrzymały tytuły superbrands oraz created in poland superbrands. po raz pierwszy wśród nich znalazły się m.in. marka artykułów do pielęgnacji niemowląt i dzieci dada (marka własna sieci handlowej) oraz viscoplast czy słoneczna tłocznia, które otrzymały wyróżnienie created in poland superbrands 2016/17. w gronie laureatów z tytułem superbrans znaleźli się natomiast m.in. western union (jako jedyna marka w kategorii „usługi finansowe i agencje nieruchomości”), payu, trivago oraz emirates. wyróżnienie superbrands przyznano także huawei, która zadebiutowała w kategorii telefony i smartfony. ambasadorem marki jest robert lewandowski, który w 2015 roku odebrał honorową statuetkę superbrands za zasługi dla promocji polski w świecie. pełna lista laureatów dostępna na stronie. tym razem organizatorzy chcieli bowiem w jeszcze większym stopniu uwzględnić głos konsumenta i jego skłonność do polecania marek innym. dlatego organizatorzy zmienili metodologię i zaprezentowali nowe kryteria wyłaniania laureatów. blisko 2000 – tyle marek trafiło do pierwszego etapu. były one albo nominowane przez konsumentów albo uzyskały najlepsze wyniki w poprzednich edycjach. następnie, w drugim etapie instytut badawczy arc rynek i opinia przeprowadził badanie na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów. pytał ich o znajomość oraz skłonność do rekomendowania poszczególnych marek. trzeci, ostatni etap zakładał z kolei obrazy rady marek superbrands, złożonej z ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i pr. ich zadaniem była ocena spójności i wyróżnialności marek. 52 proc. końcowego wyniku zależało od oceny rekomendacji, 26 proc. – od znajomości i po 11 proc. – od spójności i wyróżnialności. więcej informacji tutaj. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ak).
Wiemy, które marki przeszły trzyetapowy Proces Certyfikacji i tym samym otrzymały tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands.
Po raz pierwszy wśród nich znalazły się m.in. marka artykułów do pielęgnacji niemowląt i dzieci DADA (marka własna sieci handlowej) oraz Viscoplast czy Słoneczna Tłocznia, które otrzymały wyróżnienie Created in Poland Superbrands 2016/17. W gronie laureatów z tytułem Superbrans znaleźli się natomiast m.in. Western Union (jako jedyna marka w kategorii „Usługi finansowe i agencje nieruchomości”), PayU, Trivago oraz Emirates.
Wyróżnienie Superbrands przyznano także Huawei, która zadebiutowała w kategorii telefony i smartfony. Ambasadorem marki jest Robert Lewandowski, który w 2015 roku odebrał honorową statuetkę Superbrands za zasługi dla promocji Polski w świecie.
Pełna lista laureatów dostępna na stronie.
Tym razem organizatorzy chcieli bowiem w jeszcze większym stopniu uwzględnić głos konsumenta i jego skłonność do polecania marek innym. Dlatego organizatorzy zmienili metodologię i zaprezentowali nowe kryteria wyłaniania laureatów.
Blisko 2000 – tyle marek trafiło do pierwszego etapu. Były one albo nominowane przez konsumentów albo uzyskały najlepsze wyniki w poprzednich edycjach. Następnie, w drugim etapie Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów. Pytał ich o znajomość oraz skłonność do rekomendowania poszczególnych marek. Trzeci, ostatni etap zakładał z kolei obrazy Rady Marek Superbrands, złożonej z ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Ich zadaniem była ocena spójności i wyróżnialności marek. 52 proc. końcowego wyniku zależało od oceny rekomendacji, 26 proc. – od znajomości i po 11 proc. – od spójności i wyróżnialności.
Więcej informacji tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ak)