Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Listopad i grudzień 2016 w mediach społecznościowych. „instagram proponuje nowe funkcjonalności, które są obecnie testowane w stanach zjednoczonych przez 20 wybranych firm sprzedażowych. firmy będą mogły tagować produkty i dodawać ich szczegółowe opisy. dzięki temu użytkownicy będą mieć ułatwione zadanie, jeśli spodoba im się jakiś produkt i będą chcieli go kupić” – mówi agencji newseria biznes joanna jałowiec, redaktor naczelna portalu proto.pl. zmiany istotne z punktu widzenia marketerów wprowadza też snapchat. pozwolą na automatyczny monitoring znikających zdjęć i filmów, które publikuje dana marka. messenger wprowadził grupowe rozmowy wideo, stając się tym samym konkurencją dla skype’a. ta przydatna funkcja była dostępna w komunikatorze facebooka już w kwietniu 2015 roku, ale wówczas jedynie z opcją rozmowy jeden na jeden. facebook obiecuje poprawić sposoby mierzenia wyświetleń materiałów i oprze się w tym zakresie na pomocy firm zewnętrznych, m.in. nielsen audience, która wesprze serwis swoimi narzędziami i będzie raportować dane dotyczące wyświetleń. więcej w wideo poniżej.
„Instagram proponuje nowe funkcjonalności, które są obecnie testowane w Stanach Zjednoczonych przez 20 wybranych firm sprzedażowych. Firmy będą mogły tagować produkty i dodawać ich szczegółowe opisy. Dzięki temu użytkownicy będą mieć ułatwione zadanie, jeśli spodoba im się jakiś produkt i będą chcieli go kupić” – mówi agencji Newseria Biznes Joanna Jałowiec, redaktor naczelna portalu PRoto.pl.
Zmiany istotne z punktu widzenia marketerów wprowadza też Snapchat. Pozwolą na automatyczny monitoring znikających zdjęć i filmów, które publikuje dana marka. Messenger wprowadził grupowe rozmowy wideo, stając się tym samym konkurencją dla Skype’a. Ta przydatna funkcja była dostępna w komunikatorze Facebooka już w kwietniu 2015 roku, ale wówczas jedynie z opcją rozmowy jeden na jeden. Facebook obiecuje poprawić sposoby mierzenia wyświetleń materiałów i oprze się w tym zakresie na pomocy firm zewnętrznych, m.in. Nielsen Audience, która wesprze serwis swoimi narzędziami i będzie raportować dane dotyczące wyświetleń. Więcej w wideo poniżej.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Listopad i grudzień 2016 w mediach społecznościowych. „instagram proponuje nowe funkcjonalności, które są obecnie testowane w stanach zjednoczonych przez 20 wybranych firm sprzedażowych. firmy będą mogły tagować produkty i dodawać ich szczegółowe opisy. dzięki temu użytkownicy będą mieć ułatwione zadanie, jeśli spodoba im się jakiś produkt i będą chcieli go kupić” – mówi agencji newseria biznes joanna jałowiec, redaktor naczelna portalu proto.pl. zmiany istotne z punktu widzenia marketerów wprowadza też snapchat. pozwolą na automatyczny monitoring znikających zdjęć i filmów, które publikuje dana marka. messenger wprowadził grupowe rozmowy wideo, stając się tym samym konkurencją dla skype’a. ta przydatna funkcja była dostępna w komunikatorze facebooka już w kwietniu 2015 roku, ale wówczas jedynie z opcją rozmowy jeden na jeden. facebook obiecuje poprawić sposoby mierzenia wyświetleń materiałów i oprze się w tym zakresie na pomocy firm zewnętrznych, m.in. nielsen audience, która wesprze serwis swoimi narzędziami i będzie raportować dane dotyczące wyświetleń. więcej w wideo poniżej.