Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Wolność łączy”. Spoty z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego. muzeum powstania warszawskiego we współpracy z warszawską szkołą filmową przygotowało spoty z okazji 73 rocznicy powstania. premiera filmów „szpital” i „kamienica” odbyła się 22 czerwca 2017 roku w kinie elektronik. w spocie „kamienica” młody listonosz spotyka powstańca warszawskiego, który 70 lat temu też roznosił listy. w filmie „szpital” z kolei przedstawiono spotkanie pielęgniarki i starszej kobiety, która w czasie powstania była sanitariuszką. „mamy nadzieję, że przygotowane spoty zachęcą do okazywania szacunku wobec powstańców warszawskich oraz do pielęgnowania pamięci o powstaniu warszawskim” – powiedział jan ołdakowski, dyrektor muzeum powstania warszawskiego. „dzisiejsza dyskusja, która toczy się w polsce na temat tego, jak należy używać znaku polski walczącej, pokazuje, że pamięć o powstaniu warszawskim jest ważna także dla młodego pokolenia. nowoczesny patriotyzm w sposób mądry umie się posługiwać językiem kultury masowej, która trafia do młodych. dlatego też poprzez wspólne śpiewanie piosenek powstańczych, koncerty, czy gry miejskie, staramy się zachęcać polaków, również tych z młodszych pokoleń, do wyrażania swojej pamięci o powstaniu warszawskim” – wyjaśnił ołdakowski. w spotach wystąpili zarówno aktorzy młodego pokolenia, jak i nestorzy sceny filmowej i teatralnej – anna milewska czy stanisław brudny. za realizację filmów byli odpowiedzialni: magda wieczorkowska-klecel (scenariusz i reżyseria) oraz jan klecel (scenariusz). w lipcu spoty pojawią się w telewizji. (mb).
Muzeum Powstania Warszawskiego we współpracy z Warszawską Szkołą Filmową przygotowało spoty z okazji 73 rocznicy Powstania. Premiera filmów „Szpital” i „Kamienica” odbyła się 22 czerwca 2017 roku w kinie Elektronik.
W spocie „Kamienica” młody listonosz spotyka Powstańca Warszawskiego, który 70 lat temu też roznosił listy.
W filmie „Szpital” z kolei przedstawiono spotkanie pielęgniarki i starszej kobiety, która w czasie Powstania była sanitariuszką.
„Mamy nadzieję, że przygotowane spoty zachęcą do okazywania szacunku wobec Powstańców Warszawskich oraz do pielęgnowania pamięci o Powstaniu Warszawskim” – powiedział Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego. „Dzisiejsza dyskusja, która toczy się w Polsce na temat tego, jak należy używać znaku Polski Walczącej, pokazuje, że pamięć o Powstaniu Warszawskim jest ważna także dla młodego pokolenia. Nowoczesny patriotyzm w sposób mądry umie się posługiwać językiem kultury masowej, która trafia do młodych. Dlatego też poprzez wspólne śpiewanie piosenek powstańczych, koncerty, czy gry miejskie, staramy się zachęcać Polaków, również tych z młodszych pokoleń, do wyrażania swojej pamięci o Powstaniu Warszawskim” – wyjaśnił Ołdakowski.
W spotach wystąpili zarówno aktorzy młodego pokolenia, jak i nestorzy sceny filmowej i teatralnej – Anna Milewska czy Stanisław Brudny. Za realizację filmów byli odpowiedzialni: Magda Wieczorkowska-Klecel (scenariusz i reżyseria) oraz Jan Klecel (scenariusz).
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Wolność łączy”. Spoty z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego. muzeum powstania warszawskiego we współpracy z warszawską szkołą filmową przygotowało spoty z okazji 73 rocznicy powstania. premiera filmów „szpital” i „kamienica” odbyła się 22 czerwca 2017 roku w kinie elektronik. w spocie „kamienica” młody listonosz spotyka powstańca warszawskiego, który 70 lat temu też roznosił listy. w filmie „szpital” z kolei przedstawiono spotkanie pielęgniarki i starszej kobiety, która w czasie powstania była sanitariuszką. „mamy nadzieję, że przygotowane spoty zachęcą do okazywania szacunku wobec powstańców warszawskich oraz do pielęgnowania pamięci o powstaniu warszawskim” – powiedział jan ołdakowski, dyrektor muzeum powstania warszawskiego. „dzisiejsza dyskusja, która toczy się w polsce na temat tego, jak należy używać znaku polski walczącej, pokazuje, że pamięć o powstaniu warszawskim jest ważna także dla młodego pokolenia. nowoczesny patriotyzm w sposób mądry umie się posługiwać językiem kultury masowej, która trafia do młodych. dlatego też poprzez wspólne śpiewanie piosenek powstańczych, koncerty, czy gry miejskie, staramy się zachęcać polaków, również tych z młodszych pokoleń, do wyrażania swojej pamięci o powstaniu warszawskim” – wyjaśnił ołdakowski. w spotach wystąpili zarówno aktorzy młodego pokolenia, jak i nestorzy sceny filmowej i teatralnej – anna milewska czy stanisław brudny. za realizację filmów byli odpowiedzialni: magda wieczorkowska-klecel (scenariusz i reżyseria) oraz jan klecel (scenariusz). w lipcu spoty pojawią się w telewizji. (mb).