Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Już ćwierć miliarda osób korzysta każdego dnia z Instagram Stories. równo rok temu pisaliśmy o tym, że instagram wprowadził funkcję stories. obecnie, po 12 miesiącach, z opcji korzysta już 250 mln osób dziennie. popularność stories przyczyniła się również do wydłużenia czasu, jaki użytkownicy spędzają, korzystając z aplikacji. osoby poniżej 25 roku życia korzystają z instagrama średnio 32 minuty każdego dnia, a użytkownicy w wieku 25 lat i więcej – średnio ponad 24 minuty dziennie. funkcja szczególną popularnością cieszy się wśród nastolatków. oglądają oni cztery razy więcej stories niż starsi użytkownicy serwisu i tworzą ich aż sześć razy wiecej. relacje na instagramie chętnie wykorzystują również marki. w ciągu ostatniego miesiąca ponad połowa firm, które posiadają konto w serwisie, stworzyła swoje stories. jak informują przedstawiciele serwisu, co piąta relacja stworzona przez markę otrzymuje bezpośrednią wiadomość od użytkownika instagrama. (pk).
Równo rok temu pisaliśmy o tym, że Instagram wprowadził funkcję Stories. Obecnie, po 12 miesiącach, z opcji korzysta już 250 mln osób dziennie.
Popularność Stories przyczyniła się również do wydłużenia czasu, jaki użytkownicy spędzają, korzystając z aplikacji. Osoby poniżej 25 roku życia korzystają z Instagrama średnio 32 minuty każdego dnia, a użytkownicy w wieku 25 lat i więcej – średnio ponad 24 minuty dziennie.
Funkcja szczególną popularnością cieszy się wśród nastolatków. Oglądają oni cztery razy więcej Stories niż starsi użytkownicy serwisu i tworzą ich aż sześć razy wiecej.
Relacje na Instagramie chętnie wykorzystują również marki. W ciągu ostatniego miesiąca ponad połowa firm, które posiadają konto w serwisie, stworzyła swoje Stories. Jak informują przedstawiciele serwisu, co piąta relacja stworzona przez markę otrzymuje bezpośrednią wiadomość od użytkownika Instagrama. (pk)