Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Google będzie ostrzegać wydawców, którzy umieszczają na stronach nachalne reklamy. google poinformował na swoim blogu, że podejmie działania, które mają na celu ograniczenie obecności irytujących reklam w sieci. chodzi m.in. o pop-upy, które są najpowszechniej stosowane – czytamy. firma powołuje się na dane uzyskane przez coalition for better ads, czyli organizację, do której należy m.in. google. gigant z mountain view przygotował poradnik, w którym wyjaśnia, w jaki sposób reklamodawcy mogą działać bardziej efektywnie – czytamy dalej. google chce ułatwić wydawcom umieszczanie na stronach odpowiednich reklam i dlatego będzie je nadzorował i powiadamiał właścicieli witryn, jeśli ich reklamy będą zbyt nachalne. firma będzie również informowała o tym, jak tworzyć reklamy, aby były zgodne ze standardami wypracowanymi przez coalition for better ads. jak czytamy, google chce wdrożyć te działania w ciągu najbliższych tygodni. więcej informacji można znaleźć na stronie. (pk).
Google poinformował na swoim blogu, że podejmie działania, które mają na celu ograniczenie obecności irytujących reklam w sieci. Chodzi m.in. o pop-upy, które są najpowszechniej stosowane – czytamy. Firma powołuje się na dane uzyskane przez Coalition for Better Ads, czyli organizację, do której należy m.in. Google.
Gigant z Mountain View przygotował poradnik, w którym wyjaśnia, w jaki sposób reklamodawcy mogą działać bardziej efektywnie – czytamy dalej.
Google chce ułatwić wydawcom umieszczanie na stronach odpowiednich reklam i dlatego będzie je nadzorował i powiadamiał właścicieli witryn, jeśli ich reklamy będą zbyt nachalne. Firma będzie również informowała o tym, jak tworzyć reklamy, aby były zgodne ze standardami wypracowanymi przez Coalition for Better Ads. Jak czytamy, Google chce wdrożyć te działania w ciągu najbliższych tygodni.
Więcej informacji można znaleźć na stronie. (pk)