Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Odświeżona identyfikacja wizualna Expandera. expander, pośrednik finansowy, przeszedł rebranding, w ramach którego zmieniony został logotyp, który (z niewielkimi zmianami) funkcjonował od początku istnienia firmy – od 2000 roku. marka zdecydowała się także odnowić swój serwis internetowy i hasło. jak czytamy w komunikacie prasowym, celem tych działań jest odświeżenie identyfikacji wizualnej, „by lepiej odzwierciedlała cechy, dzięki którym firma zawdzięcza swój rynkowy sukces”. inwestycję komentuje adrian jarosz, prezes zarządu expander advisors: „chcemy, aby wygląd expandera oddawał charakter oraz najważniejsze cechy firmy, dzięki którym zawdzięczamy dynamiczny rozwój”. i dodaje: „zależy nam, by podkreślał również misję firmy, czyli bycie ekspertem od spraw ważnych dla swoich klientów”. nowa identyfikacja od września wprowadzana jest do blisko 100 placówek firmy w polsce. zmieniane są także materiały reklamowe. jak informuje marka, „nowoczesna i spójna kolorystyka ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności brandu”. stary logotyp marki, który obowiązywał od 2000 roku. za odświeżenie identyfikacji wizualnej expandera odpowiada agencja white cat studio. michał łojewski, dyrektor kreatywny: „przy pracy nad nowym znakiem zaczerpnęliśmy z poprzedniej identyfikacji to, co najlepsze: charakterystyczną kolorystykę i dynamikę. została ona uzyskana przez zestawienie dwóch strzałek, które nachodząc na siebie, tworzą trójwymiarową literę x. dzięki temu zabiegowi x staje się wyrazistym i dynamicznym symbolem marki. strzałki w nim zastosowane mają możliwość animacji, są charakterystycznym elementem stosowanym w komunikacji atl i btl jako key visual, stając się również bazą do tworzenia systemu ikon”. (bm).
Expander, pośrednik finansowy, przeszedł rebranding, w ramach którego zmieniony został logotyp, który (z niewielkimi zmianami) funkcjonował od początku istnienia firmy – od 2000 roku. Marka zdecydowała się także odnowić swój serwis internetowy i hasło.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, celem tych działań jest odświeżenie identyfikacji wizualnej, „by lepiej odzwierciedlała cechy, dzięki którym firma zawdzięcza swój rynkowy sukces”. Inwestycję komentuje Adrian Jarosz, prezes zarządu Expander Advisors: „Chcemy, aby wygląd Expandera oddawał charakter oraz najważniejsze cechy firmy, dzięki którym zawdzięczamy dynamiczny rozwój”. I dodaje: „Zależy nam, by podkreślał również misję firmy, czyli bycie ekspertem od spraw ważnych dla swoich klientów”.
Nowa identyfikacja od września wprowadzana jest do blisko 100 placówek firmy w Polsce. Zmieniane są także materiały reklamowe. Jak informuje marka, „nowoczesna i spójna kolorystyka ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności brandu”.

Stary logotyp marki, który obowiązywał od 2000 roku
Za odświeżenie identyfikacji wizualnej Expandera odpowiada agencja White Cat Studio. Michał Łojewski, dyrektor kreatywny: „Przy pracy nad nowym znakiem zaczerpnęliśmy z poprzedniej identyfikacji to, co najlepsze: charakterystyczną kolorystykę i dynamikę. Została ona uzyskana przez zestawienie dwóch strzałek, które nachodząc na siebie, tworzą trójwymiarową literę X. Dzięki temu zabiegowi X staje się wyrazistym i dynamicznym symbolem marki. Strzałki w nim zastosowane mają możliwość animacji, są charakterystycznym elementem stosowanym w komunikacji ATL i BTL jako key visual, stając się również bazą do tworzenia systemu ikon”.
(bm)