Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Dorota Wellman dla Greenpeace Polska. od końca października 2017 roku ambasadorką kampanii społecznej „adoptuj pszczołę” organizacji greenpeace polska jest dorota wellman – prezenterka i producentka programów radiowych i telewizyjnych. w ramach akcji, dziennikarka użyczyła swojego wizerunku w spocie promujących kampanię „pszczoła jest wielka”. celem, trwającej już od pięciu lat, akcji jest poprawa sytuacji tych owadów w polsce. w tym roku priorytetem jest w szczególności powstanie narodowej strategii ochrony owadów zapylających. dotychczas w akcji udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy osób, dzięki czemu udało się między innymi postawić w całym kraju ponad 1000 hoteli dla owadów oraz odbudować populację pszczół w gminie wschowa po masowym zatruciu pestycydami, czytamy w oświadczeniu. dorota wellman prywatnie sama działa na rzecz pszczół. przez cały sezon dba o to, by w jej ogrodzie zapylacze miały odpowiednie warunki do życia – sadzi rośliny miododajne i tworzy domki, w których owady mogą znaleźć schronienie i bezpieczne miejsce do rozmnażania. „musimy zadbać o wszystkie zapylacze – te w miastach i te na wsi. o pszczoły miodne i setki gatunków pszczół dzikich, z których ponad połowa to gatunki zagrożone wyginięciem. dlatego nie miałam wątpliwości, czy chcę dołączyć do akcji »adoptuj pszczołę«. owadom z najbliższej okolicy pomagam każdego dnia, a dzięki »adoptuj pszczołę« mogę pomóc wszystkim zapylaczom w polsce. dlatego zachęcam wszystkich do dołączenia” – powiedziała dorota wellman. aby wziąć udział w akcji, należy wejść na stronę i „adoptować” dowolną liczbę wirtualnych owadów. pszczołami można zaopiekować się do 15 listopada, czytamy w oświadczeniu. od momentu powstania kampanii „adoptuj pszczołę” za działania komunikacyjne projektu odpowiada agencja steinke communications. (jg). czytaj też: pszczoła potrzebna od zaraz.
Od końca października 2017 roku ambasadorką kampanii społecznej „Adoptuj pszczołę” organizacji Greenpeace Polska jest Dorota Wellman – prezenterka i producentka programów radiowych i telewizyjnych. W ramach akcji, dziennikarka użyczyła swojego wizerunku w spocie promujących kampanię „Pszczoła jest wielka”.
Celem, trwającej już od pięciu lat, akcji jest poprawa sytuacji tych owadów w Polsce. W tym roku priorytetem jest w szczególności powstanie Narodowej Strategii Ochrony Owadów Zapylających. Dotychczas w akcji udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy osób, dzięki czemu udało się między innymi postawić w całym kraju ponad 1000 hoteli dla owadów oraz odbudować populację pszczół w gminie Wschowa po masowym zatruciu pestycydami, czytamy w oświadczeniu.
Dorota Wellman prywatnie sama działa na rzecz pszczół. Przez cały sezon dba o to, by w jej ogrodzie zapylacze miały odpowiednie warunki do życia – sadzi rośliny miododajne i tworzy domki, w których owady mogą znaleźć schronienie i bezpieczne miejsce do rozmnażania.
„Musimy zadbać o wszystkie zapylacze – te w miastach i te na wsi. O pszczoły miodne i setki gatunków pszczół dzikich, z których ponad połowa to gatunki zagrożone wyginięciem. Dlatego nie miałam wątpliwości, czy chcę dołączyć do akcji »Adoptuj pszczołę«. Owadom z najbliższej okolicy pomagam każdego dnia, a dzięki »Adoptuj Pszczołę« mogę pomóc wszystkim zapylaczom w Polsce. Dlatego zachęcam wszystkich do dołączenia” – powiedziała Dorota Wellman.
Aby wziąć udział w akcji, należy wejść na stronę www.adoptujpszczole.pl i „adoptować” dowolną liczbę wirtualnych owadów. Pszczołami można zaopiekować się do 15 listopada, czytamy w oświadczeniu.
Od momentu powstania kampanii „Adoptuj pszczołę” za działania komunikacyjne projektu odpowiada agencja Steinke Communications. (jg)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Dorota Wellman dla Greenpeace Polska. od końca października 2017 roku ambasadorką kampanii społecznej „adoptuj pszczołę” organizacji greenpeace polska jest dorota wellman – prezenterka i producentka programów radiowych i telewizyjnych. w ramach akcji, dziennikarka użyczyła swojego wizerunku w spocie promujących kampanię „pszczoła jest wielka”. celem, trwającej już od pięciu lat, akcji jest poprawa sytuacji tych owadów w polsce. w tym roku priorytetem jest w szczególności powstanie narodowej strategii ochrony owadów zapylających. dotychczas w akcji udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy osób, dzięki czemu udało się między innymi postawić w całym kraju ponad 1000 hoteli dla owadów oraz odbudować populację pszczół w gminie wschowa po masowym zatruciu pestycydami, czytamy w oświadczeniu. dorota wellman prywatnie sama działa na rzecz pszczół. przez cały sezon dba o to, by w jej ogrodzie zapylacze miały odpowiednie warunki do życia – sadzi rośliny miododajne i tworzy domki, w których owady mogą znaleźć schronienie i bezpieczne miejsce do rozmnażania. „musimy zadbać o wszystkie zapylacze – te w miastach i te na wsi. o pszczoły miodne i setki gatunków pszczół dzikich, z których ponad połowa to gatunki zagrożone wyginięciem. dlatego nie miałam wątpliwości, czy chcę dołączyć do akcji »adoptuj pszczołę«. owadom z najbliższej okolicy pomagam każdego dnia, a dzięki »adoptuj pszczołę« mogę pomóc wszystkim zapylaczom w polsce. dlatego zachęcam wszystkich do dołączenia” – powiedziała dorota wellman. aby wziąć udział w akcji, należy wejść na stronę i „adoptować” dowolną liczbę wirtualnych owadów. pszczołami można zaopiekować się do 15 listopada, czytamy w oświadczeniu. od momentu powstania kampanii „adoptuj pszczołę” za działania komunikacyjne projektu odpowiada agencja steinke communications. (jg). czytaj też: pszczoła potrzebna od zaraz.