Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Piotr „Vienio” Więcławski dla programu Lechstarter. piotr „vienio” więcławski został ambasadorem trzeciej edycji programu csr-owego lechstarter, który realizowany jest przez markę lech. jak czytamy w materiale prasowym, projekt jest nastawiony „na pozytywne zmiany w polskich miastach”. „jeżeli ktoś z was ma pomysł na taką zmianę, to leszek na urzeczywistnienie tych pomysłów ma 1 000 000 zł. dlatego też każdy zgłoszony projekt to szansa na realizację inicjatyw poprawiających życie mieszkańcom polskich miast” – zachęcają przedstawiciele programu lechstarter. piotr „vienio” więcławski jako ambasador projektu będzie zasiadał w jury, którego zadaniem jest wybór najciekawszych pomysłów, które przejdą do finału, czyli do głosowania internautów. „miasto inspiruje go do tworzenia kolejnych utworów, poprzez które staje się jego głosem i motywuje otoczenie do działania” – w ten sposób twórcy programu lechstarter uzasadniają wybór rapera na ambasadora projektu. za komunikację programu csr-owego marki lech odpowiada cut the mustard. przy projekcie współpracowały też firmy tailor made pr, zenithoptimedia group i agencja afekt. (pp).
Piotr „Vienio” Więcławski został ambasadorem trzeciej edycji programu CSR-owego Lechstarter, który realizowany jest przez markę Lech.
Jak czytamy w materiale prasowym, projekt jest nastawiony „na pozytywne zmiany w polskich miastach”. „Jeżeli ktoś z Was ma pomysł na taką zmianę, to Leszek na urzeczywistnienie tych pomysłów ma 1 000 000 zł. Dlatego też każdy zgłoszony projekt to szansa na realizację inicjatyw poprawiających życie mieszkańcom polskich miast” – zachęcają przedstawiciele programu Lechstarter.
Piotr „Vienio” Więcławski jako ambasador projektu będzie zasiadał w jury, którego zadaniem jest wybór najciekawszych pomysłów, które przejdą do finału, czyli do głosowania internautów.
„Miasto inspiruje go do tworzenia kolejnych utworów, poprzez które staje się jego głosem i motywuje otoczenie do działania” – w ten sposób twórcy programu Lechstarter uzasadniają wybór rapera na ambasadora projektu.
Za komunikację programu CSR-owego marki Lech odpowiada Cut The Mustard. Przy projekcie współpracowały też firmy Tailor Made PR, ZenithOptimedia Group i Agencja Afekt. (pp)