Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Ostatnia kolekcja” – nowa kampania Showroomu i Showmaksu. „ostatnia kolekcja” – taką nazwę nosi najnowsza kampania showroomu i showmaksu, nawiązująca do amerykańskiego serialu „opowieść podręcznej” przedstawiającego losy kobiet w dystopijnym świecie. kampania jednocześnie promuje najnowszy sezon serialu, ale przede wszystkim namawia do wspierania centrum praw kobiet. na stronie showroom.pl pojawiła się oddzielna zakładka, w której zaprezentowano „kolekcję” inspirowaną ubiorem bohaterek serialu. znajdują się tam czerwone habity oraz białe czepki. to, co najbardziej przykuwa uwagę, to fakt, że każda stylizacja – czy to na randkę, czy na imprezę – jest identyczna. przy każdej znajdują się przyciski „przymierz” oraz „do koszyka”, lecz w kampanii nie chodzi o kupowanie, ale wsparcie centrum praw kobiet. po kliknięciu w przycisk pojawia się strona fundacji, gdzie można wesprzeć ją dowolną sumą pieniędzy. [[{„fid”:”39385″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”stylizacja na imprezę – showroom”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”stylizacja na imprezę – showroom”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”stylizacja na imprezę – showroom”,”title”:”stylizacja na imprezę – showroom”,”class”:”media-element file-default”}}]]. [[{„fid”:”39386″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”kolekcja do pracy – showroom”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”kolekcja do pracy – showroom”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”kolekcja do pracy – showroom”,”title”:”kolekcja do pracy – showroom”,”class”:”media-element file-default”}}]]. [[{„fid”:”39387″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”kolekcja na randkę – showroom”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”kolekcja na randkę – showroom”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”kolekcja na randkę – showroom”,”title”:”kolekcja na randkę – showroom”,”class”:”media-element file-default”}}]]. źródło: showroom.pl. „ostatnia kolekcja została zainspirowana najnowszymi trendami: dyskryminacją i przemocą wobec kobiet, patriarchatem, brakiem równouprawnienia. jeśli nie zgadzasz się na świat, w którym kobiety nie mają wyboru, tak jak w serialu »opowieść podręcznej«, to udostępnij tę stronę lub wesprzyj centrum praw kobiet” – czytamy na stronie platformy zakupowej showroom. showmax kampanią „ostatnia kolekcja” jednoczesnie rozpoczyna działania mające na celu zwrócenie uwagi na istotę walki o prawa kobiet oraz cykl akcji wspierających centrum praw kobiet. (jg). zdjęcie główne: showroom.pl.
„Ostatnia kolekcja” – taką nazwę nosi najnowsza kampania Showroomu i Showmaksu, nawiązująca do amerykańskiego serialu „Opowieść podręcznej” przedstawiającego losy kobiet w dystopijnym świecie. Kampania jednocześnie promuje najnowszy sezon serialu, ale przede wszystkim namawia do wspierania Centrum Praw Kobiet.
Na stronie showroom.pl pojawiła się oddzielna zakładka, w której zaprezentowano „kolekcję” inspirowaną ubiorem bohaterek serialu. Znajdują się tam czerwone habity oraz białe czepki. To, co najbardziej przykuwa uwagę, to fakt, że każda stylizacja – czy to na randkę, czy na imprezę – jest identyczna. Przy każdej znajdują się przyciski „przymierz” oraz „do koszyka”, lecz w kampanii nie chodzi o kupowanie, ale wsparcie Centrum Praw Kobiet. Po kliknięciu w przycisk pojawia się strona fundacji, gdzie można wesprzeć ją dowolną sumą pieniędzy.
[[{„fid”:”39385″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Stylizacja na imprezę – Showroom”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Stylizacja na imprezę – Showroom”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Stylizacja na imprezę – Showroom”,”title”:”Stylizacja na imprezę – Showroom”,”class”:”media-element file-default”}}]]
[[{„fid”:”39386″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Kolekcja do pracy – Showroom”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Kolekcja do pracy – Showroom”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Kolekcja do pracy – Showroom”,”title”:”Kolekcja do pracy – Showroom”,”class”:”media-element file-default”}}]]
[[{„fid”:”39387″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Kolekcja na randkę – Showroom”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Kolekcja na randkę – Showroom”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Kolekcja na randkę – Showroom”,”title”:”Kolekcja na randkę – Showroom”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: showroom.pl
„Ostatnia kolekcja została zainspirowana najnowszymi trendami: dyskryminacją i przemocą wobec kobiet, patriarchatem, brakiem równouprawnienia. Jeśli nie zgadzasz się na świat, w którym kobiety nie mają wyboru, tak jak w serialu »Opowieść podręcznej«, to udostępnij tę stronę lub wesprzyj Centrum Praw Kobiet” – czytamy na stronie platformy zakupowej Showroom.
Showmax kampanią „Ostatnia kolekcja” jednoczesnie rozpoczyna działania mające na celu zwrócenie uwagi na istotę walki o prawa kobiet oraz cykl akcji wspierających Centrum Praw Kobiet. (jg)
Zdjęcie główne: showroom.pl