Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
czwartek, 10 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościOn Board Think Kong dołączyło do Content Marketing Association

On Board Think Kong dołączyło do Content Marketing Association

On Board Think Kong dołączyło do grona agencji zrzeszonych w Content Marketing Association (CMA). To pierwsza firma z Polski, która należy do brytyjskiej organizacji.

CMA istnieje od 1993 roku i zajmuje się promowaniem wykorzystywania treści jako narzędzia marketingowego. Organizacja wspiera agencje członkowskie w rozwijaniu kompetencji oraz organizuje międzynarodowy konkurs, w którym nagradzane są kampanie contentmarketingowe. Łącznie do CMA należy obecnie blisko 80 podmiotów.

„Cieszę się, że jako jedyna agencja z Polski zostaliśmy przyjęci do CMA. Zyskujemy dostęp do danych o najskuteczniejszych projektach z całego świata, mamy też możliwość uczestnictwa w inicjatywach organizowanych przez Content Marketing Association oraz współpracy z innymi zespołami, które możemy angażować do międzynarodowych projektów” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor ds. strategii On Board Think Kong. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj