Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kampania na temat Powstania Warszawskiego z udziałem Mike’a Tysona wzbudziła kontrowersje. wczoraj, 30 lipca 2018 roku, informowaliśmy o kampanii firmy foodcare dotyczącej powstania warszawskiego. firma wykupiła artykuł sponsorowany w the new york timesie oraz nakręciła spot z udziałem mike’a tysona, ambasadora marki black energy drink. czytaj więcej: foodcare sponsorem artykułu na temat powstania warszawskiego na łamach the new york timesa. udział amerykańskiego boksera w filmie na temat powstania warszawskiego wzbudził kontrowersje. „skazany za gwałt, wieloletni totalny narkoman, bankrut, z opaską powstańczą oddaje cześć powstaniu warszawskiemu. ktoś chyba dostał od tysona sierpowym w łeb. co roku nowy pomysł na ośmieszanie pamięci o powstaniu” – napisał na swoim profilu na twitterze tomasz lis, redaktor naczelny „newsweek polska”. źródło: twitter.com/lis_tomasz. spot skrytykowali też michał broniatowski, szef sekcji politico w onecie, czy michał szczerba, poseł po. źródło: twitter.com/mbroniatowski. źródło: twitter.com/michalszczerba. pojawiają się również wpisy, które chwalą film z udziałem boksera. „zachwycił to przesada, ale dobra akcja prywatnej firmy, ktora przy okazji promocji swojej marki sprawila, ze na zachodzie wiecej osob uslyszy o pw. zwlaszcza mlodych dla ktorych tyson jest legenda boksu” – skomentował na twitterze wojciech wybranowski, dziennikarz „do rzeczy”. źródło: twitter.com/wybranowski. „żadne tam @fundacja_pfn @morawieckim czy @andrzejduda, ale prywatny przedsiębiorca zrobił genialną kampanię o #powstaniewarszawskie #pw1944 z udziałem mike’a tysona i na łamach new york times. szacunek, food care i wiesław włodarski!” – napisał z kolei marcin wyrwał, dziennikarz onetu. źródło: twitter.com/wyrwal. w ubiegłym roku informowaliśmy natomiast o innej marce napojów energetycznych – tiger energy drink, która swoją komunikacją z okazji rocznicy wybuchu powstania warszawskiego wywołała liczne kontrowersje. na profilu marki na instagramie 1 sierpnia 2017 pojawił się post z grafiką z okazji „dnia pamięci”. na ilustracji znalazła się dłoń z wystawionym środkowym palcem oraz hasło „chrzanić to, co było. ważne to, co będzie!”. firma maspex, producent napoju, przeprosiła i wpłaciła na rzecz powstańców 500 tys. zł., a w marcu 2018 roku poinformowała o rozpoczęciu projektu edukacyjnego we współpracy z muzeum powstania warszawskiego. czytaj więcej: wpadka tigera – sygnał alarmowy dla całej branży. (pp). zdjęcie główne: youtube.com/ food care.
Wczoraj, 30 lipca 2018 roku, informowaliśmy o kampanii firmy FoodCare dotyczącej Powstania Warszawskiego. Firma wykupiła artykuł sponsorowany w The New York Timesie oraz nakręciła spot z udziałem Mike’a Tysona, ambasadora marki Black Energy Drink.
Czytaj więcej: FoodCare sponsorem artykułu na temat Powstania Warszawskiego na łamach The New York Timesa
Udział amerykańskiego boksera w filmie na temat Powstania Warszawskiego wzbudził kontrowersje.
„Skazany za gwałt, wieloletni totalny narkoman, bankrut, z opaską powstańczą oddaje cześć Powstaniu Warszawskiemu. Ktoś chyba dostał od Tysona sierpowym w łeb. Co roku nowy pomysł na ośmieszanie pamięci o Powstaniu” – napisał na swoim profilu na Twitterze Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweek Polska”.

Źródło: twitter.com/lis_tomasz
Spot skrytykowali też Michał Broniatowski, szef sekcji Politico w Onecie, czy Michał Szczerba, poseł PO.

Źródło: twitter.com/Mbroniatowski

Źródło: twitter.com/MichalSzczerba
Pojawiają się również wpisy, które chwalą film z udziałem boksera. „Zachwycił to przesada, ale dobra akcja prywatnej firmy, ktora przy okazji promocji swojej marki sprawila, ze na Zachodzie wiecej osob uslyszy o PW. Zwlaszcza mlodych dla ktorych Tyson jest legenda boksu” – skomentował na Twitterze Wojciech Wybranowski, dziennikarz „Do Rzeczy”.

Źródło: twitter.com/wybranowski
„Żadne tam @Fundacja_PFN @MorawieckiM czy @AndrzejDuda, ale prywatny przedsiębiorca zrobił genialną kampanię o #PowstanieWarszawskie #PW1944 z udziałem Mike’a Tysona i na łamach New York Times. Szacunek, Food Care i Wiesław Włodarski!” – napisał z kolei Marcin Wyrwał, dziennikarz Onetu.

Źródło: twitter.com/Wyrwal
W ubiegłym roku informowaliśmy natomiast o innej marce napojów energetycznych – Tiger Energy Drink, która swoją komunikacją z okazji rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego wywołała liczne kontrowersje. Na profilu marki na Instagramie 1 sierpnia 2017 pojawił się post z grafiką z okazji „Dnia Pamięci”. Na ilustracji znalazła się dłoń z wystawionym środkowym palcem oraz hasło „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Firma Maspex, producent napoju, przeprosiła i wpłaciła na rzecz Powstańców 500 tys. zł., a w marcu 2018 roku poinformowała o rozpoczęciu projektu edukacyjnego we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego.
Czytaj więcej: Wpadka Tigera – sygnał alarmowy dla całej branży
(pp)
Zdjęcie główne: youtube.com/ Food Care