Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Rimmel przeciwko beauty hejtowi. marka rimmel wystartowała z globalną kampanią pod hasłem #iwillnotbedeleted, której głównym celem jest zwiększenie świadomości wokół zjawiska beauty hejtu i stworzenie przestrzeni dla osób chcących wyrazić swoją indywidualność. marka poinformowała, że stworzyła ten projekt, by inspirować innych do bycia najbardziej autentyczną wersją siebie i zachęcać zarówno kobiety, jak i mężczyzn do wyrażania swojej tożsamości przez makijaż. jak czytamy na stronie rimmela, firma sprzeciwia się „ograniczonym definicjom piękna” i wierzy, że „nikt nie powinien być ośmieszany, osądzany ani krytykowany za to, jak wygląda lub w jaki sposób siebie wyraża”. na stronie zamieszczono dane, według których w 2017 roku 115 milionów kont zostało usuniętych z powodu beaty hejtu, a 57 proc. osób przyznało, że go doświadczyło. dlatego też, jak poinformował rimmel, głównymi bohaterami kampanii są ofiary tego rodzaju nienawiści. twarzami akcji zostały zarówno gwiazdy znane na całym świecie – cara delevingne i rita ora, jak i lokalni blogerzy i influencerzy, m.in. polska youtuberka z branży beauty – red lipstick monster. rimmel w ramach kampanii publikuje w mediach społecznościowych filmy z historiami osób, które doświadczyły beauty hejtu. dodatkowo angażuje innych użytkowników, aby wspierali akcję, dodając zdjęcia na instagramie z elementem czerwonego makijażu z hashtagiem #iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl. marka nawiązała również współpracę z fundacją dajemy dzieciom siłę, oferującą pomoc psychologiczną i prawną dzieciom, młodzieży oraz ich opiekunom i zobowiązał się do wsparcia działającego w jej ramach telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży. (pm).
Marka Rimmel wystartowała z globalną kampanią pod hasłem #iwillnotbedeleted, której głównym celem jest zwiększenie świadomości wokół zjawiska beauty hejtu i stworzenie przestrzeni dla osób chcących wyrazić swoją indywidualność.
Marka poinformowała, że stworzyła ten projekt, by inspirować innych do bycia najbardziej autentyczną wersją siebie i zachęcać zarówno kobiety, jak i mężczyzn do wyrażania swojej tożsamości przez makijaż.
Jak czytamy na stronie Rimmela, firma sprzeciwia się „ograniczonym definicjom piękna” i wierzy, że „nikt nie powinien być ośmieszany, osądzany ani krytykowany za to, jak wygląda lub w jaki sposób siebie wyraża”.
Na stronie zamieszczono dane, według których w 2017 roku 115 milionów kont zostało usuniętych z powodu beaty hejtu, a 57 proc. osób przyznało, że go doświadczyło. Dlatego też, jak poinformował Rimmel, głównymi bohaterami kampanii są ofiary tego rodzaju nienawiści.
Twarzami akcji zostały zarówno gwiazdy znane na całym świecie – Cara Delevingne i Rita Ora, jak i lokalni blogerzy i influencerzy, m.in. polska youtuberka z branży beauty – Red Lipstick Monster.
Rimmel w ramach kampanii publikuje w mediach społecznościowych filmy z historiami osób, które doświadczyły beauty hejtu. Dodatkowo angażuje innych użytkowników, aby wspierali akcję, dodając zdjęcia na Instagramie z elementem czerwonego makijażu z hashtagiem #iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl.
Marka nawiązała również współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, oferującą pomoc psychologiczną i prawną dzieciom, młodzieży oraz ich opiekunom i zobowiązał się do wsparcia działającego w jej ramach Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. (pm)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Rimmel przeciwko beauty hejtowi. marka rimmel wystartowała z globalną kampanią pod hasłem #iwillnotbedeleted, której głównym celem jest zwiększenie świadomości wokół zjawiska beauty hejtu i stworzenie przestrzeni dla osób chcących wyrazić swoją indywidualność. marka poinformowała, że stworzyła ten projekt, by inspirować innych do bycia najbardziej autentyczną wersją siebie i zachęcać zarówno kobiety, jak i mężczyzn do wyrażania swojej tożsamości przez makijaż. jak czytamy na stronie rimmela, firma sprzeciwia się „ograniczonym definicjom piękna” i wierzy, że „nikt nie powinien być ośmieszany, osądzany ani krytykowany za to, jak wygląda lub w jaki sposób siebie wyraża”. na stronie zamieszczono dane, według których w 2017 roku 115 milionów kont zostało usuniętych z powodu beaty hejtu, a 57 proc. osób przyznało, że go doświadczyło. dlatego też, jak poinformował rimmel, głównymi bohaterami kampanii są ofiary tego rodzaju nienawiści. twarzami akcji zostały zarówno gwiazdy znane na całym świecie – cara delevingne i rita ora, jak i lokalni blogerzy i influencerzy, m.in. polska youtuberka z branży beauty – red lipstick monster. rimmel w ramach kampanii publikuje w mediach społecznościowych filmy z historiami osób, które doświadczyły beauty hejtu. dodatkowo angażuje innych użytkowników, aby wspierali akcję, dodając zdjęcia na instagramie z elementem czerwonego makijażu z hashtagiem #iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl. marka nawiązała również współpracę z fundacją dajemy dzieciom siłę, oferującą pomoc psychologiczną i prawną dzieciom, młodzieży oraz ich opiekunom i zobowiązał się do wsparcia działającego w jej ramach telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży. (pm).