Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Sieć hoteli Sheraton przechodzi rebranding. należąca do marriott international sieć hoteli sheraton zaprezentowała nowe logo, a niedługo rozpocznie także proces rebrandingu, który potrwa co najmniej kilka lat. zmiany mają odzwierciedlać koncepcję hoteli sheraton jako centralnego miejsca spotkań społeczności na całym świecie i jest zwieńczeniem procesu zmian, który trwa od momentu dołączenia sieci do grupy marriott international we wrześniu 2016 roku – wyjaśniają przedstawiciele firmy. nowe logo zostało unowocześnione i odświeżone, a także dopasowane do nowych przestrzeni hoteli sheraton, jednocześnie zachowało rozpoznawalność, tradycję i wartości, które symbolizował dotychczasowy znak – opisuje marka. litera „s” otoczona nowoczesnym liściem laurowym w nowym znaku została przeniesiona do jego centralnej części, dodano także rok założenia firmy 1937. zmieniono również kolorystykę logo i zastosowano nową, bezszeryfową czcionkę. z lewej strony dotychczasowe logo sieci hoteli sheraton (które obowiązywało od 2015 roku), po prawej stronie jego odświeżona wersja. odświeżona identyfikacja wizualna w kwietniu 2019 roku zaczęła pojawiać się na materiałach drukowanych w wybranych hotelach sheraton na całym świecie i stronach internetowych marki. „nie wiadomo, jak długo potrwa cały proces rebrandingu wszystkich hoteli marki, ale z pewnością mówimy tu o latach” – wyjaśniają przedstawiciele polskiego oddziału sheraton. na naszym rynku warszawski hotel tej sieci wkrótce będzie przechodził renowację części wspólnych, a po jej zakończeniu ma nastąpić rebranding tej placówki. (bm).
Należąca do Marriott International sieć hoteli Sheraton zaprezentowała nowe logo, a niedługo rozpocznie także proces rebrandingu, który potrwa co najmniej kilka lat. Zmiany mają odzwierciedlać koncepcję hoteli Sheraton jako centralnego miejsca spotkań społeczności na całym świecie i jest zwieńczeniem procesu zmian, który trwa od momentu dołączenia sieci do grupy Marriott International we wrześniu 2016 roku – wyjaśniają przedstawiciele firmy.
Nowe logo zostało unowocześnione i odświeżone, a także dopasowane do nowych przestrzeni hoteli Sheraton, jednocześnie zachowało rozpoznawalność, tradycję i wartości, które symbolizował dotychczasowy znak – opisuje marka. Litera „S” otoczona nowoczesnym liściem laurowym w nowym znaku została przeniesiona do jego centralnej części, dodano także rok założenia firmy 1937. Zmieniono również kolorystykę logo i zastosowano nową, bezszeryfową czcionkę.

Z lewej strony dotychczasowe logo sieci hoteli Sheraton (które obowiązywało od 2015 roku), po prawej stronie jego odświeżona wersja
Odświeżona identyfikacja wizualna w kwietniu 2019 roku zaczęła pojawiać się na materiałach drukowanych w wybranych hotelach Sheraton na całym świecie i stronach internetowych marki. „Nie wiadomo, jak długo potrwa cały proces rebrandingu wszystkich hoteli marki, ale z pewnością mówimy tu o latach” – wyjaśniają przedstawiciele polskiego oddziału Sheraton.
Na naszym rynku warszawski hotel tej sieci wkrótce będzie przechodził renowację części wspólnych, a po jej zakończeniu ma nastąpić rebranding tej placówki. (bm)