Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nieagencja – nowa firma zajmująca się komunikacją. marcin żukowski i bartosz wilim ogłosili w połowie kwietnia 2019 roku start swojej nowej firmy. nieagencja , bo tak ją nazwali, będzie specjalizować się w „cyfrowej transformacji” i oferować holistyczną obsługę firm i instytucji w tym zakresie. nieagencja będzie oferować opracowywanie i wprowadzanie strategii komunikacji, obsługę mediów społecznościowych oraz realizację kampanii reklamowych. jak wyjaśniają założyciele, firma stawia na całościową obsługę, więc zajmie się nie tylko konsultingiem, lecz również wykonaniem działań i realizacją programów edukacyjno-szkoleniowych. „nieagencja, jak wskazuje sama nazwa, nie funkcjonuje na zasadach tradycyjnej agencji kreatywnej czy interaktywnej. tworzymy elastyczne propozycje, które powstają w ścisłej współpracy z klientem. albo raczej razem z naszym partnerem, ponieważ odchodzimy od tradycyjnego modelu agencja-klient” – tłumaczy marcin żukowski, założyciel firmy. „dzięki tak elastycznemu podejściu uodparniamy nasze działania na możliwe turbulencje” – dodaje bartosz wilim, współzałożyciel nieagencji. marcin żukowski z branżą interaktywną jest związany od ośmiu lat. ma doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi – realizował działania m.in. dla: pkn orlen, pko banku polskiego, medicover, urzędu miasta stołecznego warszawy, ministerstwa środowiska, województwa łódzkiego, instytutu badań nad gospodarką rynkową czy narodowego centrum kultury. jest autorem książek „twoja firma w social media” oraz „ty w social mediach”. wykłada również e-marketing na uczelni łazarskiego w warszawie. marcin żukowski. bartosz wilim w branży digital marketingu pracuje z kolei od dziewięciu lat. specjalizuje się w tworzeniu kampanii reklamowych z naciskiem na kampanie performance. wcześniej był związany m.in. z grupą allegro czy agencją webtalk. tworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak: walt disney company polska, kia motors polska, panasonic, saturn polska. bartosz wilim. nieagencja funkcjonuje od stycznia 2019 roku i ma już na koncie współpracę m.in. z 303 avenue, miastem stołecznym warszawą, live nation, legią warszawa, innovatecee, kuchnią za ścianą, uniwersytetem warszawskim, fundacją dorastaj z nami, naczelną izbą lekarską, employer branding institute, fundacją akademia organizacji obywatelskich oraz fundacją szkoła liderów. (mb).
Marcin Żukowski i Bartosz Wilim ogłosili w połowie kwietnia 2019 roku start swojej nowej firmy. Nieagencja, bo tak ją nazwali, będzie specjalizować się w „cyfrowej transformacji” i oferować holistyczną obsługę firm i instytucji w tym zakresie.
Nieagencja będzie oferować opracowywanie i wprowadzanie strategii komunikacji, obsługę mediów społecznościowych oraz realizację kampanii reklamowych. Jak wyjaśniają założyciele, firma stawia na całościową obsługę, więc zajmie się nie tylko konsultingiem, lecz również wykonaniem działań i realizacją programów edukacyjno-szkoleniowych.
„Nieagencja, jak wskazuje sama nazwa, nie funkcjonuje na zasadach tradycyjnej agencji kreatywnej czy interaktywnej. Tworzymy elastyczne propozycje, które powstają w ścisłej współpracy z klientem. Albo raczej razem z naszym partnerem, ponieważ odchodzimy od tradycyjnego modelu agencja-klient” – tłumaczy Marcin Żukowski, założyciel firmy.
„Dzięki tak elastycznemu podejściu uodparniamy nasze działania na możliwe turbulencje” – dodaje Bartosz Wilim, współzałożyciel Nieagencji.
Marcin Żukowski z branżą interaktywną jest związany od ośmiu lat. Ma doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi – realizował działania m.in. dla: PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Województwa Łódzkiego, Instytutu Badań Nad Gospodarką Rynkową czy Narodowego Centrum Kultury. Jest autorem książek „Twoja firma w social media” oraz „Ty w social mediach”. Wykłada również e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Marcin Żukowski
Bartosz Wilim w branży digital marketingu pracuje z kolei od dziewięciu lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii reklamowych z naciskiem na kampanie performance. Wcześniej był związany m.in. z Grupą Allegro czy agencją Webtalk. Tworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak: Walt Disney Company Polska, Kia Motors Polska, Panasonic, Saturn Polska.

Bartosz Wilim
Nieagencja funkcjonuje od stycznia 2019 roku i ma już na koncie współpracę m.in. z 303 Avenue, Miastem Stołecznym Warszawą, Live Nation, Legią Warszawa, InnovateCEE, Kuchnią za Ścianą, Uniwersytetem Warszawskim, Fundacją Dorastaj z Nami, Naczelną Izbą Lekarską, Employer Branding Institute, Fundacją Akademia Organizacji Obywatelskich oraz Fundacją Szkoła Liderów. (mb)