Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„1939 Na żywo”, czyli co by było, gdyby w momencie wybuchu II wojny światowej istniały social media. z początkiem sierpnia 2019 roku wystartował digitalowy projekt „1939 na żywo”, stworzony przez międzynarodowy koncern medialny viasat world. jego celem jest edukacja na temat wydarzeń z początku ii wojny światowej i pokazanie ich z wykorzystaniem nowych narzędzi komunikacji, w sposób przystępny dla młodych odbiorców. projekt upamiętnia 80 rocznicę inwazji hitlerowskich niemiec na polskę. w ramach akcji „1939 na żywo” powstała strona internetowa, na której dzień po dniu relacjonowane są wydarzenia z pierwszych tygodni po wybuchu wojny. przedstawiane są jednak za pomocą współczesnych kanałów komunikacji – internetu i mediów społecznościowych. pojawiają się zatem m.in. posty na facebooku umieszczane przez takie postaci jak hitler, maria dąbrowska czy albert einstein. w kampanii wykorzystano tylko autentycznych bohaterów (ponad 85 postaci) – zarówno przedstawicieli władz, jak i zwykłych ludzi, a publikowane materiały bazują na oryginalnych źródłach i bezpośrednich relacjach – listach, pamiętnikach, wspomnieniach i innych dokumentach, stworzonych przez postaci historyczne. w ramach projektu przygotowano także serię dziesięciu krótkich wideo, pokazujących sytuację przed wybuchem wojny i zaraz po nim. przygotowanie projektu trwało rok. inicjatywa została przygotowana w dwóch wersjach językowych – polskiej (1939nazywo.pl) i angielskiej (1939live.com), a dostęp do aplikacji jest możliwy na całym świecie. w ramach uzupełnienia przygotowano też kolekcję historycznych filmów dokumentalnych, które będą emitowane w ramach specjalnego pasma tematycznego na kanale polsat viasat history. materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej w postaci vod. (mb).
Z początkiem sierpnia 2019 roku wystartował digitalowy projekt „1939 Na żywo”, stworzony przez międzynarodowy koncern medialny Viasat World. Jego celem jest edukacja na temat wydarzeń z początku II wojny światowej i pokazanie ich z wykorzystaniem nowych narzędzi komunikacji, w sposób przystępny dla młodych odbiorców. Projekt upamiętnia 80 rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę.
W ramach akcji „1939 Na żywo” powstała strona internetowa, na której dzień po dniu relacjonowane są wydarzenia z pierwszych tygodni po wybuchu wojny. Przedstawiane są jednak za pomocą współczesnych kanałów komunikacji – internetu i mediów społecznościowych. Pojawiają się zatem m.in. posty na Facebooku umieszczane przez takie postaci jak Hitler, Maria Dąbrowska czy Albert Einstein. W kampanii wykorzystano tylko autentycznych bohaterów (ponad 85 postaci) – zarówno przedstawicieli władz, jak i zwykłych ludzi, a publikowane materiały bazują na oryginalnych źródłach i bezpośrednich relacjach – listach, pamiętnikach, wspomnieniach i innych dokumentach, stworzonych przez postaci historyczne.
W ramach projektu przygotowano także serię dziesięciu krótkich wideo, pokazujących sytuację przed wybuchem wojny i zaraz po nim.
Przygotowanie projektu trwało rok. Inicjatywa została przygotowana w dwóch wersjach językowych – polskiej (1939nazywo.pl) i angielskiej (1939live.com), a dostęp do aplikacji jest możliwy na całym świecie.
W ramach uzupełnienia przygotowano też kolekcję historycznych filmów dokumentalnych, które będą emitowane w ramach specjalnego pasma tematycznego na kanale Polsat Viasat History. Materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej w postaci VOD. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„1939 Na żywo”, czyli co by było, gdyby w momencie wybuchu II wojny światowej istniały social media. z początkiem sierpnia 2019 roku wystartował digitalowy projekt „1939 na żywo”, stworzony przez międzynarodowy koncern medialny viasat world. jego celem jest edukacja na temat wydarzeń z początku ii wojny światowej i pokazanie ich z wykorzystaniem nowych narzędzi komunikacji, w sposób przystępny dla młodych odbiorców. projekt upamiętnia 80 rocznicę inwazji hitlerowskich niemiec na polskę. w ramach akcji „1939 na żywo” powstała strona internetowa, na której dzień po dniu relacjonowane są wydarzenia z pierwszych tygodni po wybuchu wojny. przedstawiane są jednak za pomocą współczesnych kanałów komunikacji – internetu i mediów społecznościowych. pojawiają się zatem m.in. posty na facebooku umieszczane przez takie postaci jak hitler, maria dąbrowska czy albert einstein. w kampanii wykorzystano tylko autentycznych bohaterów (ponad 85 postaci) – zarówno przedstawicieli władz, jak i zwykłych ludzi, a publikowane materiały bazują na oryginalnych źródłach i bezpośrednich relacjach – listach, pamiętnikach, wspomnieniach i innych dokumentach, stworzonych przez postaci historyczne. w ramach projektu przygotowano także serię dziesięciu krótkich wideo, pokazujących sytuację przed wybuchem wojny i zaraz po nim. przygotowanie projektu trwało rok. inicjatywa została przygotowana w dwóch wersjach językowych – polskiej (1939nazywo.pl) i angielskiej (1939live.com), a dostęp do aplikacji jest możliwy na całym świecie. w ramach uzupełnienia przygotowano też kolekcję historycznych filmów dokumentalnych, które będą emitowane w ramach specjalnego pasma tematycznego na kanale polsat viasat history. materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej w postaci vod. (mb).