Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Kamil Grosicki dla ZINA. kamil grosicki został ambasadorem marki zina, specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży i akcesoriów piłkarskich. w związku z planami rozwoju firma podpisała trzyletnią umowę z piłkarzem, w ramach której do sprzedaży trafiła linia odzieży streetwearowej sygnowana znakiem tg11 (nazwa pochodzi od pierwszych liter przydomku grosickiego „turbo grosik” i numeru, z jakim występuje w kadrze narodowej – przyp. red.). „kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. my także podążamy tą drogą. wchodząc w nowy segment rynku, jakim jest odzież typu streetwear/casual, nasza marka otwiera się na klienta indywidualnego. do tej pory nasza oferta była kierowana wyłącznie do klubów, akademii i szkółek piłkarskich. wkrótce wchodzimy także w segment obuwia typu sneakers. z nową linią produktów zina stanie się bardziej widoczna i dostępna dla ludzi. pojawimy się w wielu sklepach partnerskich i sieciach handlowych w całej polsce” – komentuje jakub karpiński, dyrektor zarządzający w zina. „cieszę się z możliwości współpracy z uznaną polską firmą. nasz wspólne wysiłki i dotychczasowe doświadczenia poskutkowały wydaniem kolekcji pod nazwą tg11. zależało nam, aby stworzyć na tyle uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design. w przyszłości będziemy poszerzać asortyment produktów pod znakiem tg11” – mówi kamil grosicki. kolejnym elementem współpracy będzie kolekcja stworzona na mistrzostwa europy – euro 2020. wyprodukowano już gadżety z podpisem kamila grosickiego takie jak koszulki, spodenki, getry, piłki i rękawice. w planach jest także stworzenie specjalistycznych produktów piłkarskich i obuwia sportowego. oprócz tego prowadzona będzie również kampania marketingowa realizowana w internecie, przede wszystkim w mediach społecznościowych. dodatkowo kamil grosicki zostanie również ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci zina cup – klubowe mistrzostwa polski. (ak).
Kamil Grosicki został ambasadorem marki ZINA, specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży i akcesoriów piłkarskich. W związku z planami rozwoju firma podpisała trzyletnią umowę z piłkarzem, w ramach której do sprzedaży trafiła linia odzieży streetwearowej sygnowana znakiem TG11 (nazwa pochodzi od pierwszych liter przydomku Grosickiego „Turbo Grosik” i numeru, z jakim występuje w kadrze narodowej – przyp. red.).
„Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. My także podążamy tą drogą. Wchodząc w nowy segment rynku, jakim jest odzież typu streetwear/casual, nasza marka otwiera się na klienta indywidualnego. Do tej pory nasza oferta była kierowana wyłącznie do klubów, akademii i szkółek piłkarskich. Wkrótce wchodzimy także w segment obuwia typu sneakers. Z nową linią produktów ZINA stanie się bardziej widoczna i dostępna dla ludzi. Pojawimy się w wielu sklepach partnerskich i sieciach handlowych w całej Polsce” – komentuje Jakub Karpiński, dyrektor zarządzający w ZINA.

„Cieszę się z możliwości współpracy z uznaną polską firmą. Nasz wspólne wysiłki i dotychczasowe doświadczenia poskutkowały wydaniem kolekcji pod nazwą TG11. Zależało nam, aby stworzyć na tyle uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design. W przyszłości będziemy poszerzać asortyment produktów pod znakiem TG11” – mówi Kamil Grosicki.
Kolejnym elementem współpracy będzie kolekcja stworzona na mistrzostwa Europy – Euro 2020. Wyprodukowano już gadżety z podpisem Kamila Grosickiego takie jak koszulki, spodenki, getry, piłki i rękawice. W planach jest także stworzenie specjalistycznych produktów piłkarskich i obuwia sportowego.

Oprócz tego prowadzona będzie również kampania marketingowa realizowana w internecie, przede wszystkim w mediach społecznościowych. Dodatkowo Kamil Grosicki zostanie również ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP – Klubowe Mistrzostwa Polski. (ak)