Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
LinkedIn wprowadza nowe funkcje dla pracodawców. linkedin postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom pracodawców i wprowadził trzy nowe funkcje, które pomogą organizacjom zbudować zaangażowane społeczności. powołując się na badanie edelmana z 2017 roku, serwis przypomina, że 60 proc. osób ufa innym ludziom podobnym do siebie, firmom ufa 52 proc., a prezesom organizacji – jedynie 32 proc. z tego wynika, że najlepszą reklamą firmy są jej pracownicy i właśnie na ich potrzebach linkedin skupił się w swojej jesiennej aktualizacji. powiadomienia dla pracowników. dzięki pierwszej nowej opcji administratorzy stron firmowych będą mogli wysyłać powiadomienia o ważnych publikacjach do wszystkich pracowników. ci z kolei będą mogli wejść z postem w interakcję lub udostępnić go na swoim profilu, przez co dotrze on do większej liczby osób. portal społecznościowy zdecydował się jednak na wprowadzenie ograniczeń tej funkcji – powiadomienia będzie można wysyłać maksymalnie raz na siedem dni. w komunikacie zamieszczonym na stronie biura prasowego linkedina czytamy, że jest to zabezpieczenie dla pracodawców, aby nie spamowali swoich pracowników. kudosy i „team moments”. serwis społecznościowy tłumaczy, że strona pracodawcy nie jest jedynie portalem informacyjnym, ale również miejscem do celebrowania kultury organizacji i zwiększania zaangażowania obecnych pracowników. dzięki kudosom i „team moments” administrator strony będzie mógł tworzyć spersonalizowane treści, którymi może witać nowe osoby w zespole oraz wyróżnić ostatnie projekty i pracowników odpowiadających za sukcesy. czytaj więcej: kudos, czyli nowy sposób na pochwalenie innych na linkedinie. zdaniem linkedina, prezentowanie osób pracujących w firmie pokaże odbiorcom także jej „ludzką” stronę. „completion meter”, czyli czego jeszcze brakuje. jak informuje linkedin, w pełni uzupełnione profile generują 30 proc. więcej wyświetleń tygodniowo niż strony bez niektórych informacji. portal zaznacza też, że mniej niż 5 proc. administratorów stron nieuzupełnionych decyduje się na ich aktualizację – reszta zazwyczaj nie wie, jakich informacji brakuje. dlatego też serwis zdecydował, że wprowadzi opcję pokazującą administratorom nieuzupełnione miejsca na stronie i informującą o nowych narzędziach. podobnie jak w przypadku profili prywatnych, funkcja przeprowadzi użytkownika przez proces uzupełniania wszystkich brakujących elementów. linkedin przypomina również, że uzupełnienie profilu w 100 proc. odblokowuje dostęp do narzędzi takich jak „content suggestions”, które pomaga dopasować treści do aktualnych trendów i oczekiwań odbiorców. (ak). zdjęcie główne: youtube.com – linkedin marketing solutions.
LinkedIn postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom pracodawców i wprowadził trzy nowe funkcje, które pomogą organizacjom zbudować zaangażowane społeczności. Powołując się na badanie Edelmana z 2017 roku, serwis przypomina, że 60 proc. osób ufa innym ludziom podobnym do siebie, firmom ufa 52 proc., a prezesom organizacji – jedynie 32 proc. Z tego wynika, że najlepszą reklamą firmy są jej pracownicy i właśnie na ich potrzebach LinkedIn skupił się w swojej jesiennej aktualizacji.
Powiadomienia dla pracowników
Dzięki pierwszej nowej opcji administratorzy stron firmowych będą mogli wysyłać powiadomienia o ważnych publikacjach do wszystkich pracowników. Ci z kolei będą mogli wejść z postem w interakcję lub udostępnić go na swoim profilu, przez co dotrze on do większej liczby osób.
Portal społecznościowy zdecydował się jednak na wprowadzenie ograniczeń tej funkcji – powiadomienia będzie można wysyłać maksymalnie raz na siedem dni. W komunikacie zamieszczonym na stronie biura prasowego LinkedIna czytamy, że jest to zabezpieczenie dla pracodawców, aby nie spamowali swoich pracowników.
Kudosy i „Team Moments”
Serwis społecznościowy tłumaczy, że strona pracodawcy nie jest jedynie portalem informacyjnym, ale również miejscem do celebrowania kultury organizacji i zwiększania zaangażowania obecnych pracowników. Dzięki kudosom i „Team Moments” administrator strony będzie mógł tworzyć spersonalizowane treści, którymi może witać nowe osoby w zespole oraz wyróżnić ostatnie projekty i pracowników odpowiadających za sukcesy.
Zdaniem LinkedIna, prezentowanie osób pracujących w firmie pokaże odbiorcom także jej „ludzką” stronę.
„Completion Meter”, czyli czego jeszcze brakuje
Jak informuje LinkedIn, w pełni uzupełnione profile generują 30 proc. więcej wyświetleń tygodniowo niż strony bez niektórych informacji. Portal zaznacza też, że mniej niż 5 proc. administratorów stron nieuzupełnionych decyduje się na ich aktualizację – reszta zazwyczaj nie wie, jakich informacji brakuje.
Dlatego też serwis zdecydował, że wprowadzi opcję pokazującą administratorom nieuzupełnione miejsca na stronie i informującą o nowych narzędziach. Podobnie jak w przypadku profili prywatnych, funkcja przeprowadzi użytkownika przez proces uzupełniania wszystkich brakujących elementów.
LinkedIn przypomina również, że uzupełnienie profilu w 100 proc. odblokowuje dostęp do narzędzi takich jak „Content Suggestions”, które pomaga dopasować treści do aktualnych trendów i oczekiwań odbiorców. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
LinkedIn wprowadza nowe funkcje dla pracodawców. linkedin postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom pracodawców i wprowadził trzy nowe funkcje, które pomogą organizacjom zbudować zaangażowane społeczności. powołując się na badanie edelmana z 2017 roku, serwis przypomina, że 60 proc. osób ufa innym ludziom podobnym do siebie, firmom ufa 52 proc., a prezesom organizacji – jedynie 32 proc. z tego wynika, że najlepszą reklamą firmy są jej pracownicy i właśnie na ich potrzebach linkedin skupił się w swojej jesiennej aktualizacji. powiadomienia dla pracowników. dzięki pierwszej nowej opcji administratorzy stron firmowych będą mogli wysyłać powiadomienia o ważnych publikacjach do wszystkich pracowników. ci z kolei będą mogli wejść z postem w interakcję lub udostępnić go na swoim profilu, przez co dotrze on do większej liczby osób. portal społecznościowy zdecydował się jednak na wprowadzenie ograniczeń tej funkcji – powiadomienia będzie można wysyłać maksymalnie raz na siedem dni. w komunikacie zamieszczonym na stronie biura prasowego linkedina czytamy, że jest to zabezpieczenie dla pracodawców, aby nie spamowali swoich pracowników. kudosy i „team moments”. serwis społecznościowy tłumaczy, że strona pracodawcy nie jest jedynie portalem informacyjnym, ale również miejscem do celebrowania kultury organizacji i zwiększania zaangażowania obecnych pracowników. dzięki kudosom i „team moments” administrator strony będzie mógł tworzyć spersonalizowane treści, którymi może witać nowe osoby w zespole oraz wyróżnić ostatnie projekty i pracowników odpowiadających za sukcesy. czytaj więcej: kudos, czyli nowy sposób na pochwalenie innych na linkedinie. zdaniem linkedina, prezentowanie osób pracujących w firmie pokaże odbiorcom także jej „ludzką” stronę. „completion meter”, czyli czego jeszcze brakuje. jak informuje linkedin, w pełni uzupełnione profile generują 30 proc. więcej wyświetleń tygodniowo niż strony bez niektórych informacji. portal zaznacza też, że mniej niż 5 proc. administratorów stron nieuzupełnionych decyduje się na ich aktualizację – reszta zazwyczaj nie wie, jakich informacji brakuje. dlatego też serwis zdecydował, że wprowadzi opcję pokazującą administratorom nieuzupełnione miejsca na stronie i informującą o nowych narzędziach. podobnie jak w przypadku profili prywatnych, funkcja przeprowadzi użytkownika przez proces uzupełniania wszystkich brakujących elementów. linkedin przypomina również, że uzupełnienie profilu w 100 proc. odblokowuje dostęp do narzędzi takich jak „content suggestions”, które pomaga dopasować treści do aktualnych trendów i oczekiwań odbiorców. (ak). zdjęcie główne: youtube.com – linkedin marketing solutions.